středa 22. září 2010

Huh...

jsem nemocná, je mi divně, půl dne ležím v posteli se starými i novými díly Gossip girl, čtu Elle, jiné magazíny a učebnici Ekonomie (pokud mě zrovna nebolí hlava) a chci být v pátek zdravá! Máte nějaký tip jak si za 2 dny vyléčit nachlazení?
A nakonec pár inspiračních:)
PS. nachlazení se rozmáhá mezi blogery:D co tak čtu, tak už jsou další 3 holčiny taky nakažené bacilem.
Všechny nosí oxfordky, pečou makrónky a teď český bloggový svět naráz onemocní:) Je to vtipná náhoda....

7 komentářů:

  1. Oxfordky se mi hnusí :( a makronky mi nechutnají :D asi vyčnívám z davu :D jinak všechny slečny na fotkách mají skvělé oblečky :)

    OdpovědětVymazat
  2. no já jsem na tom podobně, jen je to takový všeobecný znak poloviny českých blogerek:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, děkuju za milý komentář - a džíny mám z Bershky :)

    OdpovědětVymazat
  4. další bloggerka hlásí nemoc!.-( žeby se to šířílo netem??.-)))
    http://vero-fashiondays.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Vero:musíme přestat blogovat, tím se možná vyléčíme:D
    Linda: tam se musím zajít kouknout až se uzdravím:)

    OdpovědětVymazat
  6. To nachlazení je opravdu mor. Já to čtu už skoro na každém blogu :D CO to je toto? Já sama jsem se jakš takš z toho teď vyhrabala.. Tak přeju ať se taky brzo uzdravíš !
    Jinak pěkný fotky, docela podobná inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  7. je to hrozný:) a díky, snad se z toho brzo vyhrabu.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!