středa 1. září 2010

Kosmetika no.2

Rozhodla jsem se napsat další článek o mých oblíbených kosmetických přípravcích. Tak tady ho máte:

Na prvním obrázku je má oblíbená sada od Avonu. První je sprchový gel, pak tělový sprej a nakonec tělové mléko, to vše s vůni maliny (och, tak krásná vůně). Opravdu to skvěle voní. Tělový sprej je nejlepší na léto, ale i když se chcete jen tak osvěžit a nechcete být převoněná parfémem.
Další je šampón pro poškozené vlasy od Avonu. Tenhle mi přišel v podstatě náhodou, jako ukázka výrobků. Vyzkoušela jsem si ho a myslím že si ho budu kupovat. Nádherně voní a vůně na vlasech vydrží docela dlouho (to se nedá říct ani o kvalitnějších šampónech), a vlasy jsou na dotek jemné, hebké (a ještě k tomu voňavé, víc po šampónu snad ani chtít nemůžete). Jo a z většiny šampónu se mi dělají lupy, ale s tímhle je ještě nemám :D (umyla jsem si jím vlasy zatím jen 4x)
Na třetím obrázku se skrývá čistící pleťové mléko od L´oréal - čistí skvěle, je to dobrý konkurent mé oblíbené čistící voody od Biodermy (Sensibio). A pak tam je balzám na rty od Avonu (dělám Avon lady, mám od nich hodně věcí), který nádherně voní a občas ho používám místo rtěnky, protože má hezkou barvy (takovou červenorůžovou).


Dále tady máme mineral make up od Alverde. Potřebovala jsem si tak narychlo koupit levný make-up, a u tohohle mi seděl odstín, takže jsem si ho koupila (stál 99,-). Čekala jsem, že nebude nic moc, ale musím uznat že jsem s ním dost spokojená. Docela dobře kryje a nedělá žádné fleky.
Pudr od Essence - další levná investice (myslím tak 70 - 80,-). Essence je docela dobrá kosmetika na to kolik stojí (zbožňuju jejich lesky na rty za 35 kč, nemám žádnou fotku, protože už mi všechny došly, ale  nelepí, dobře voní, vydrží na rtech dlouho - co byste měli chtít víc). No a s pudrem jsem taky spokojená.
Alverde oční stíny quattro. Pořád jsem scháněla paletku s hnědými stíny. A sehnala jsem. Tahle je dobrá na stínování očí (i na pořádné smokey eyes). S touhle paletou si můžete vytvořit jak stíny na den, tak na diskotéku.
Moje lesky na sty z H&M. Kupovala jsem je kdysi hlavně kvůli tomu, že je na nich Hello Kitty a Snoopy :D Ale krásně voní a ani nelepí, akorát moc dlouho nevydrží.
Kakaový krém Zjara (ach, ta vůůně). Vždycky mi voní celá koupelna, když si tím krémem namažu obličej. Je trochu hutnější, doporučila bych spíše na zimu. Pod make up se taky moc nehodí, chvíli mu trvá, než se vstřebá (ale za tu vůni to stojí).
A nakonec rtěnka Alverde. Musím uznat, že si většinou pusu "přepatlám" korektorem a čirým leskem, a jdu. Akorát mě po čase přestal můj look mrtvoly s "bílou hubou" bavit a řekla jsem si že si koupím rtěnku. Je sice pravda že si pořád hubu korektorem patlám, ale nakonec místo lesku si na rty dám trochu téhle rtěnky, a vypadá to, jako bych pusu neměla ničím namalovanou, vypadá to prostě přirozeně.

No, doufám že se vám můj článek líbil, a těšíte se na další :)
ps. Články po sobě nikdy nečtu, když mě napadne o čem psát, tak rychle sednu k noťásku a cvakám do klávesnice. Kdybych tady někdy napsala velký blábol, tak mě na to upozorněte. Občas tady určitě narazíte i na nějaký chybky a překlepy, ale jak říkám - já to po sobě nečtu (ale snad se k tomu někdy dokopu) - svůj blog jenom píšu a ostatní blogy jenom čtu:)
Pss. Pro ty, co rády "fejsbůkujou" - moje fan stránka Minimalist Lady

3 komentáře:

  1. Kosmetiku essence mam strasne moc rada:) Ne vsecko je dobre, ale kdyz ma clovek stesti, narazi na poklad za par korun :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně jak píšeš-článek se mi líbil a moc se těším na další!:)
    Kakaový krém na obličej používám stejný a souhlasím, že je prostě úžasný :)
    Také jsem ráda, že jsi napsala o make-upu od Alverde, protože za ty peníze jsem si ho také chtěla koupit, ale nakonec si to rozmyslela.. Takže teĎ se tam pro něj asi vrátím :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!