pátek 19. listopadu 2010

Laky, rtěnky atd...

Dneska jsem měla v plánu podívat se na Fashion Factory Market. Ale nějak to nevyšlo. Zaprvé nemám s kým jít (to je také hlavní důvod) a zadruhé nemám moc financí (nojo, vánoční dárky mě ruinují).
Takže vám dnes ukážu jenom svojí malou sbírku laků na nehty a rtěnek. Rtěnky jsem nikdy moc nepoužívala, jsem spíš "leskový" typ, ale teď jsem jim nějak přišla na chuť. Zvláště těm tmavším. Zatím mám dvě rudé, dvě tmavé růžové, jednu tělovou (která na obrázku není) a chci si pořídit nějakou svítivou. Moc se mi líbí rtěnky dvou slečen na posledních obrázcích.
Pro dnešek vše, hezký pátek :)




7 komentářů:

  1. Taky jsem chtěla na FF Market, ale nějak mi to nevyšlo...třeba příště:) Navíc s mým orientačním smyslem bych se bála, že se ztratím

    OdpovědětVymazat
  2. no nápodobně :D šla bych tam i sama, ale ikdyž nějaký čas už v Brně bydlím tak nevím kde to je :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejné rtěnky jako mají modelky:-D Jinak taky miluju rudou, oražnovou, červenou, chci taky černou, jen musím zase pořádně vybělit zuby... Jinak co je skvělá věc jsou testery, já je používám i proto že studuji kosmetičku a když líčíme máš velký výběr za pár kaček. Co ovšem nejvíc miluju a už i můžu mít jsou matné nehty, není nic stylovějšího a originálnějšího:-) MILUJU:D

    OdpovědětVymazat
  4. fakt? já pořád scháním svítivou růžovou a ještě jsem ji nikde nepotkala:( no matné nehty mám taky ráda, myslím že snad žádný můj lak není se třpytkama

    OdpovědětVymazat
  5. přesně tak-ty rtěnky, co mají slečny na obrázku, jsou úžasné! Chci je taky! Až nějakou seženeš, dej určitě vědět, prosím!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká sbírka laků :-) Mě se hlavně libí rtěnka na té blondýnce!

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!