pátek 17. prosince 2010

Hello!

Tak, konečně mám až do ledna volno, vánoce se blíží a já budu pěkně cestovat. Nejdříve do Ostravy, pak za mamkou, pak do Vídně a tak různě. Rozhodně to nebudou nudné vánoce:) Už máte všechny dárečky? Já už ano, hééč.
Včera jsem udělala zkoušku z angličtiny, tak jsem si šla udělat malou radost. Nejdříve jsem zamířila do DMka, kde jsem si koupila pár přípravků na vlasy -> Balea šampón pro hnědé vlasy, Nivea sprej pro zvětšení objemu, Gliss kur hair repair liquid silk gloss - regenerační express balzám. Všechny tyto věci jsem si chtěla koupit už dávno, s takovou baleou na hnědé vlasy jsem velice spokojená, používala jsem masku a opravdu pak mají vlasy o něco lepší barvu. Gliss Kur  je dobrý, když máte unavené vlasy bez lesku. Krásně voní a vlasy se pak dají snadno rozčesat. A Nivea sprej je také bezkonkurenční - opravdu vytváří hezký objem. Taky jsem si koupila vitamíny na zdravé vlasy a nehty. Docela mi pomáhají, už jsem je kdysi měla. 
Po DMku jsem zamířila do New Yorkeru, kde jsem si koupila tričko za 29,- (!!!) kč, náhrdelník u kterého jsem čekala docela dlouho než ho slevní (z 369,- na 79,-) a náramek (taky 79,-).
Tričko vám ukážu někdy příště, a náhrdelník + náramek můžete vidět na fotkách.
Jsem do náramků blázen. Mám jich docela hodně, ale mám jeden - obyčejný plastový černý z New Yorkeru, který nosím skoro pořád. Mám ho asi 5 let. Má velkou výhodu, že se mi hodí skoro ke všemu :).
Po vánocích můžete očekávat nějaký větší post.
A dnes už vám můžu popřát jen krásné vánoce a spoustu dárečků pod stromečkem.










Merry Christmas!!

3 komentáře:

  1. ten kytičkový náhrdelník je krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :) moc ti to sluší. A ten sprej od Gliss Kuru mám taky, jen ten žlutý, co pomáhá rozčesávat vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. like the bracelet:)

    http://inablondeworld.blogspot.com/ xx

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!