úterý 14. prosince 2010

Style inspiration 1. - MKAO

Rozhodla jsem se udělat takový speciální příspěvek. Chci vám postupně představit všechny mé módní ikony - můj zdroj inspirace. Uvidíme, jaký bude mít tento příspěvek ohlas a podle toho se rozhodnu, zda udělat i nějaké další v tomto duchu.
  • Style inspiration no.1. MKAO
Tyhle dvě mladé holky jistě všichni znáte. Jsou prosnulé svým osobitým "homeless" style. Teď už nejsou tak moc exravagantní, ale stále kombinují drahé kousky s vintage. Proto jsou skvělým zdrojem inspirace. (Ps. mě osobně se víc líbí Ashley - jak stylem oblékání tak celkovou  vizáží).










10 komentářů:

  1. jako malá jsem sbírala všechno o nich, ještě tu mám v šuplíku krabici s (snad milionem) výstřižků jejich fotek. holky mi přijdou děsně inspirativní od první chvíle, co jsem je viděla. a taky mám radši Ashley :)

    OdpovědětVymazat
  2. No s tou sbírkou jsme na tom stejně :D dodneška mám o nich schované 2 obrovské složky s milionem obrázků, plakátů apod. a vždycky jsem si podle nich nechávala stříhat vlasy:D

    OdpovědětVymazat
  3. občas sú oháknuté brutál dobre, občas vyzerajú otrasne. No ako kedy.
    Ale väčšinou prevláda to prvé:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já je teda extra nesleduju, takže absolutně nechápu, jak je od sebe rozeznáte :-D

    OdpovědětVymazat
  5. teď už se dají rozeznat dost snadno :) dříve to bylo horší :D

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju je ! jejich styl jejch osobnosti ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Tydy jsou olsenky pěkné :) Vždycky jsem je měla ráda,hlavně ty filmy s nima ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Vždycky měli vkus:)
    Některé outfity se mi zdály přehnané, ale stejně je obdivuji, jaký mají smysl pro modu!

    OdpovědětVymazat
  9. Je vidět, že se Ashley a Mary-Kate v módě opravdu vyznají. Mají pro ni smysl a vkus.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!