středa 20. dubna 2011

Things.....

Květnová (nebo spíše květinová) Elle s dárkem - Termální voda Avéne (zkoušely jste ji? je skvělá! opravdu nádherně uklidňuje pleť. Myslím že se mi bude velice hodit, až se v létě budu opalovat a spálím se).
Řasenka SuperEnchant od Avonu - docela se divím, že popisek v katalogu nelhal - opravdu natočí každou řasu a dělá nádherný pohled. A nežmolkuje!
Meruňkový peeling od Freeman - malý zázrak, hlavně čistí a stahuje rozšířené póry (a těch já mám dost!)
Lak na nehty Vivid Violet od Avonu - je superlesklý a na nehtech vypadá božsky! (někdy ukážu)
Pečující barva na rty Pink a Balzám na rty Strawberry Frost - oba balzámy jsou na rtech velice příjemné, dlouho hydratují a mají nádhernou jemnou růžovou barvu (pečující barva je perleťová a balzám je třpytivý)
Zelený korektor od NYC - pokud máte začervenalou pleť, zelený korektor je tou správnou volbou!
Gelová oční linka od Essence - moc kvalitní sice není, ale barva je intenzivní a díky tomu, že je tato tužka měkká, dá se s ní i stínovat (pokud ji rozmažete)
Fialová závislost! Taky ujíždíte na nějaké barvě laku na nehty?

bronzovo - fialové líčení - docela se mi ta kombinace zamlouvá. A omluvte prosím fotky :)

14 komentářů:

  1. ta řasenka fakt nějak hodně natáčí? já mám právě děsně moc dlouhé řasy ale točí se dolů a nebo jsou rovné :( tak myslíš že by mi to natočilo??

    OdpovědětVymazat
  2. jako nedá se říct že natáčí nějak extra moc, já si vždycky nejdříve řasy nakleštičkuju a pak nanáším řasenku, ale vyzkoušej ji, stojí kolem 100 kč

    OdpovědětVymazat
  3. ta termální voda je úplně super! zkoušela jsem ji na nohy po holení..jak to tam píšou, a kůži to naprosto uklidnilo..tak se z ní hodně raduju..a nevím jestli do léta vydrží:)

    OdpovědětVymazat
  4. Líčení se mi líbí! Ujíždím na peprmintových lacích. Elle si už konečně musím koupit už kvůli termální vodě! .DD Mohu se zeptat, kde se dá koupit ten meruňkový peeling? Z póry občas trochu bojuji. A řasenku už mám od Avonu objednanou:)
    Skvělý příspěvek, 1*!.)

    OdpovědětVymazat
  5. Stíny jsou krásné a nové Elle mě teď velmi mile překvapilo :)

    OdpovědětVymazat
  6. wow... to je ale fialové! :) ale na nehtech jí mam taky ráda... ale ještě radši mam neonově růžovou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mia: ten peeling jsem koupila v Rossmanovi :) jinak ti děkuji za krásný komentář! a všem ostatním také

    OdpovědětVymazat
  8. ten scrub od freemana jsem si dneska taky koupila!! :)

    a ta poslední fotka je nejlepšíí! máš krásně namalovaní oči!!

    xxEvaaaa

    OdpovědětVymazat
  9. fialová sbírečka vypadá fajn! Já mám barevná období, třebateď mám stříbrné :-)

    PS: Giveaway at my place :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, taky na fialové a růžové, pořád kupuju nové, každý odstín o trošičku jiný.. a nakonec používám tak 3:-))

    OdpovědětVymazat
  11. fialová je super

    rosiedarko.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!