sobota 17. září 2011

Hello Kitty sprchový gel

Obrovské balení, nádherná vůně, přízniva cena. To vše spojuje tento sprchový gel Hello Kitty, koupený v drogérii BIPA ve Vídni. Cena byla kolem 3€ (za litrový sprcháč!!). Nevím jestli tak stojí normálně, nebo to byla nějaká akce. Měla jsem zrovna infantilní náladu a obrovská lahev s kočkou mě zaujala na první pohled. Doma mě tahle obryně překvapila, že opravdu krásně voní (malinou), a nemám po něm vysušenou pokožku (jako po použití obvyklých levných sprcháčů).
Co dodat, pokud ho ještě někdy někde uvidím, hned ho kupuju. Vydrží opravdu dloooouho :)
P.S. Kdyby jsme věděli, kde tuhle obří láhev (i s obsahem) sehnat v česku, informujte mě! Děkuji.

2 komentáře:

  1. jeeej to vyzera riadne velkee ja myslim ze aj v 101 drogerii maju podobne ale nie som si ista ze ci rovnake

    http://ansus-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=29312794&tab=0
    Našla jsem ten tvůj sprcháč, bohužel cena je ale dvojnásobná :( Ale třeba narazíš na něco levnějšího :) Terezka

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!