středa 14. září 2011

Sephora Blush Me!

Tvářenka Blush Me! (Rose 10)
Tuto tvářenku jsem si pořídila v Sephoře na Champs Elysées. Nevím přesně kolik stála (účtenku jsem už zahodila), ale nemůžu si ji vynachválit!
Chtěla jsem nějakou jemnou, růžovou barvu a trefila jsem se! Na tvářích se pěkně leskne, není nějak extra vidět, což mi naprosto vyhovuje.
Dá se použít také jako rozjasňovač ("nad" normální tmavší tvářenku).

Následujících několik dní vám chci představit své momentálně nejoblíbenější výrobky z oblasti kosmetiky. Snad se vám budou příspěvky líbit. Poslední dobou nemám na blog náladu, a ani zmenšující se počet čtenářů mi moc nepomáhá.

2 komentáře:

  1. Pokukovala jsem tam po téhle tvářence, ale právě mi přišla moc světlá a zvláštně růžová. Ale to nemění nic na tom, že to balení vypadá hrozně hezký a pořád mě lákala abych si jí koupila :-)) Nakonec jsem si koupila jednu z těch jednobarevných a jsem spokojená!! :-) Ukaž nám pak někdy jak vypadá na tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja by som bola tiez za to, keby ju ukazes na sebe:), a tesim sa na dalsie prispevky a zavidim parizsku Sephoru, ja som tam bola asi v 4:), priatel mal so mnou trpezlivost a ja som len kukala s otvorenymi ocami, kolko znaciek a neuveritelny vyber:))

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!