pátek 24. února 2012

NYC Fashion Ave Fuchsia

Dnes jen takový "rychlo-post". Pořídila jsem si nový lak na nehty a do jeho barvy jsem se zamilovala, proto vám ho chci ukázat.
Je od značky New York Colour, a stál 29,90,-
Jeho barvu se mi bohužel nepodařilo nijak hezky zachytit. Je to něco mezi hot pink a fialovou.
P.S. Mám dvě velké novinky, které se týkají blogu! Ale ještě vám nic neprozradím....
A jinak děkuji za rostoucí počet pravidelných čtenářů!
Užijte si páteční večer.
A ještě jeden dotaz. Hodlám si "pročistit" skříně a kosmetické taštičky. Měly byste zájem o e-shop?

8 komentářů:

  1. Ten je super :)
    A eshop rozhodne ANO :)

    OdpovědětVymazat
  2. joo Eli, já tenhle lak mám asi týden a taky tu barvu zbožňuju =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já si ve škole říkala, že máš asi stejnou barvu nehtů jako já :D

      Vymazat
  3. ta barva je moc pěkná! :) mám ráda takové syté barvy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Podobnou fialovou mám taky, ale moc ji nepoužívám, což je škoda. Jj, určitě udělej e-shop :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Velké novinky? Už se těším až se je dozvím :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!