úterý 6. března 2012

Maybelline Candy Bar

Dnes jen rychlý příspěvek.
Laky Maybelline jistě znáte. Stojí kolem 30 Kč, mají super barvy a docela dlouho vydrží. 
Já mám momentálně odstín 26 Candy Bar, a bez jakýchkoliv oděrek se drží už 3 dny.
Možná je to díky nadlaku od Essence - Gel Lok Topcoat.
Ten stojí mám pocit kolem 50,- a opravdu vytváří jakýsi gelový vzhled.
Ani jednomu z těchto laků nemám co vytknout, možná jen, že Maybelline laku je třeba dát 3 vrstvy, aby byl výsledek neprůhledný.
Ale to se dá přežít :)

8 komentářů:

  1. Ten nadlak mám aj ja a som spokojná.

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli je to ten který jsi měla včera na nehtech tak se mi hrozně líbí! :) Krásná růžovoučká barvička :) Musím se mrknout jestli ho náhodou nemám doma, máme jich spousty :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mam hodně podobný od Miss Sporty a taky musím dávat tři vrstvy, aby vypadal hezky, ale vydrží jenom den, pak jsou v něm rýhy a nevypadá hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tyhle laky od Maybelline ráda, ten odstín co máš je super!

    OdpovědětVymazat
  5. Mám taky jeden, dokonce myslím že i stejný odstín. Vadí mi na něm ale dost že dlouho zasychá a vrstev je potřeba víc... Ale zrovna tenhle odstín je milý. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná jemná barva, moc se mi ten odstín líbí.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Aj ja som spokojna s tym XXL nadlakom, najprv som vychvalovala better than gel nails, lebo robi krasny lesk, ale bohuzial lak sa rychlo doslova lupe. S tymto lak vadrzi, aj sa pekne leskne :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!