pátek 25. května 2012

Avon Smooth Minerals + výherci soutěže


Dnes mám pro vás malou recenzi minerálního makeů-upu značky Avon. Už ho mám dost dlouho na to, abych vám o něm mohla říct svůj upřímný názor. Je fajn. Balení je celkem malé a skladné, a oceňuji zrcátko. Mám odstín Ivory, tedy ten nejsvětlejší. Jak můžete vidět na mé ruce, je lehce do oranžova, ale to mi nevadí, protože má pleť má oranžový podtón. Stojí kolem 160,- Kč, a řekla bych že za tu cenu je fajn, protože už ho mám aspoň 3 měsíce a skoro vůbec neubývá. 
Má celkem slušné krycí vlastnosti (já pod něj používám korektor), dále je opravdu lehký, takže neucpává póry. Mám smíšenou pleť a lesknu se s ním minimálně (a to pod něj používám hydratační krém). Určitě bych doporučila všem. Možná jen pro suchou pleť ne, minerální make-upy se totiž na suchou pleť nehodí.




A nakonec výherkyně mojí soutěže.
Cenu číslo 1. vyhrává Natalína, a číslo 2. Dexe. Očekávejte ode mě email, kde se domluvíme co a jak:) A pro ty co nevyhráli - nezoufejte, někdy o prázdninách udělám další soutěž.


A bonus foto na závěr. Takto momentálně vypadá moje "skříň". Takže jak vidíte, zas moc velkou sbírku oblečení nemám :)

8 komentářů:

  1. Tak u mě se oblečení vyskytuje ještě míň... :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle pudr sem u avonu ani nevyděla :(

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych chtěla takový stoj, přijde mi to přehlednější a nesnáším skládání oblečení :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jo tu v té provizorní skříni se vidím, budu se stěhovat, tak to budu mít asi chvíli podobně než dám vše do kupy.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kde jsi prosím sehnala ten věšák? Chci si ho pořídit a nikde ho nemůžu sehnat. Děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!