neděle 24. června 2012

Zlato-hnědé líčení



Na pleť vyčištěnou micelární vodou od Ziaji (recenze bude později) jsem nanesla okurkový krém Ziaja, který pleť hezky osvěží a hydratuje. Vždy nechám krém chvíli vstřebat, než pokračuju v dalším zkrášlování.
Dále jsem nanesla trochu makeupu od Clinique Anti blemish Sloutions (02 Fresh Ivory), který celkem dobře kryje. Poté jsem nanesla korektor Affinitone od Maybelline – pod oči a kolem nosu. Dále jsem pleť zapudrovala pudrem z Bipy (Look by Bipa), dále jsem použila bronzer Essence Sun Club a trochu třpytivého bronzeru od E.L.F. - Golden Bronzer.
Pak přichází na řadu obočí, které jsem si „pročísla“ a dokreslila Essence Eyebrow stylit setem (používám tu tmavší barvu). Co se týče líčení očí, na celé víčko jsem použila zlatý stín z paletky Wibo (je to sto let stará paletka z Rossmana) a vystínovala metalickým hnědým stínem Essence 35 Party All Night. Do koutku oka jsem ještě použila rozjasňovač v tužce od Alverde. Nakonec jsem si nakleštičkovala řasy a použila svou oblíbenou Lancome Hypnose Drama (řasenka už byla celkem vyschlá, ale stačilo pár kapek Visine a hned zase krásně barví). Na pusu jsem použila obyčejný balzám Astrid a nakonec jsem použila rtěnku Maybelline 109 Rosy Dream. Je sice celkem světlá, ale k celkovému „looku“ se mi zdála akorát.
Celé líčení mi zabralo zhruba 10 minut, což si myslím je celkem fajn čas. 

Použité produkty:

8 komentářů:

  1. Moc pěkné líčení :) Aji ta čelenka se mi velmi líbí, kde pak si ji pořídila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Tu čelenku mám tuším z Lindexu, je už celkem stará. A nosím ji jen doma:)

      Vymazat
  2. Moc hezké líčení, vhodné na každodenní nošení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty chodíš neustále moc krásně nalíčená! A závidím ti, že ti sluší tyhle světlé odstíny rtěnky!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné líčení :)) Moc se mi líbí rtěnka, která ti nesmírně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké líčení, moc mi k tobě sedí :) Hrozně ti sluší ta rtěnka, ikdyž já se v nich zrovna nevyžívám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super líčení! :) A moc se mi líbí ta rtěnka, tobě tyhle odstíny moc sluší :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!