středa 4. července 2012

"Outfit post"

Včera jsem byla kouknout po obchodech, což poslední dobou raději nedělám (brigáda žádná, jsem chudá studentka...no však to některé z vás znají). Každopádně mi byla koupena jedna věc, po které jsem toužila již sto let, a skrývá se v tašce ze Sephory. Pak vám ji ukážu v nějaké z příštích recenzí.


V šílených vedrech, které teď sužují naší rodnou vlast nemůžu nosit rozpuštěné vlasy (protože bych se pak sama rozpustila). Proto nosím "něcojakodrdol". Je sice trochu křivý, ale svůj účel splnil. 

Co ještě můžu dodat je to, že se mi v obchodech s hadrama nic nelíbilo, kromě jedněch šatů, ale ty mi byly malé. No nevím jestli jsem tak strašně vybíravá, nebo mají v obchodech samé ošklivosti (ps. a když už se mi něco celkem líbí, je to strašně drahé).  Máte to taky tak?


Šaty: H&M
Boty: Humanic
Kabelka: Humanic
Náušnice: Forever 21
Hodinky: DKNY
Brýle: Elle
Čelenka: Claire´s

13 komentářů:

  1. Teda tohle se mi moc líbí! Krásné šaty i ta čelenka, moc ti to sluší!:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  2. Tak šaty jsou přenádherný. Hadí vzory nemám moc ráda, ale tyhle šaty jsou fakt super. Jsou z nějakého výprodeje, nebo je ještě v HM mají?

    Jarmark Marnosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky tenhle vzor nemusím, ale ty šaty mě zaujaly střihem. Mám je z loňských slev:)

      Vymazat
  3. Tie saty su perfektne, skoda ze je to minulorocna vec, tie uz nezozeniem :( K tym vlasom - ja mam extremne huste a dlhe a rozpustene momentlane na krku neznesiem, je to ako vlneny sal :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné šaty. Musím souhlasit- mám to taky tak. Když najdu něco hezkého co se mi líbí, je to nehorázně drahé. Ale sem tam se mi i stane, že objevím nádherný kousek a kupodivu je i za pár korun :)

    OdpovědětVymazat
  5. V Olympii si nevyberu nikdy... Buď hnusné, nebo hezké, ale drahé...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, kde v Olympii jsi byla? Já jsem byla také minulý týden omrknout slevový stav , ale vůbec nic mi nepadlo do oka- alespoň jsem ušetřila : )))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přebývám v Brně, takže v té brněnské:) slev je sice dost, ale nějak mě nic neuchvátilo.

      Vymazat
  7. máš krásnou čelenku i šaty ;) a já to mám podobně - většinou si vyhlídnu to dražší :D nebo se mi stává taky to, že když nemám ani korunu, vykoupila bych celý obchod :D pak se tam vracím s větším obnosem a nenajdu pomalu nic :D

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!