úterý 4. září 2012

Jak se mám

Doufám, že si už užíváte učebního procesu, stejně jako já :) Mám pro vás jeden outfit, je sice už týden starý (možná i 2 týdny, už nevím), ale je poslední, kde mám dlouhé vlasy. Teď mám vlasy o 5 cm kratší a s ofinou (foto někdy bude). 
Oblečení je opět moje klasika - sukně z H&M, top Dorothy Perkins, svetřík Topshop, boty New Yorker. Vím, že to není nic extra zajímavého, "outfitovky" sem přidádám spíše jako vycpávkové příspěvky. Teď chytám články o produktech, které testuji a taky další velký článek o vlasech. 
Jinak teď bude příspěvků spíše méně, než-li více, jelikož jsem ve 3.ročníku na vyšší odborné a budu mít celkem dost starostí s absolventskou prací apod. Takže mě omluvte. Ale škola je pro mě opravdu hodně důležitá a blog hold budu muset trochu flákat. Přece jenom nejsem robot, a nestíhám se učit, vymýšlet a fotit věci na blog a do toho žít ještě svůj osobní život. 
Jo, boty mi nesedí. Mám dost širokou nohu, takže v nich "šmidlám" prstama po zemi. Botky jsem koupila kdysi dávno v New Yorkeru a velmi rychle jsem na ně zapomněla. Po pár letech jsem je znovu objevila, ale asi je moc nevyužiju. 

15 komentářů:

  1. Nádherný outfit, ta barva ti moc sluší!:))

    OdpovědětVymazat
  2. já ti ty vlasy táááák závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ten top :) A jestli sis vlasy nechala zkrátit jenom o pět centimetrů, tak jsou pořád dlouhý :) Mám stejně dlouhé vlasy, takže to ale chápu, taky to po stříhání říkám :D Na ofinu jsem zvědavá, nějak si jí na tobě nedokážu představit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Znova to musím pochválit tvé krásné vlasy, takže se mooc těším na článek o vlasech :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty botky jsou krásné, ale možná by pomohli o velikost větší ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny outfit a škoda, že ti topánky nesadli. Sú naozaj rozkošné ;)
    Srdečne ťa pozývam ku mne na GIVEAWAY ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc sluší. Máš krásné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na tak krásné vlasy bych si nenechala sáhnout. Takže chci fotky s aktuálním účesem:-)

    OdpovědětVymazat
  9. pristane ti to a mas krasne vlasky!

    OdpovědětVymazat
  10. jsem zvědavá na ostříhání a ta barva topu je skvělá, já jí mám poslední dobou děsně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  11. šup sem fotku s ofinkou a kratšími vlasy! :) taky totiž přemýšlím o změně účesu :D

    OdpovědětVymazat
  12. 5cm nepůjde absolutně poznat, ne? :) Já si střihla dlouhé vlasy o 10cm a skoro nikdo si nevšiml :D

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!