čtvrtek 11. října 2012

Nobilis Tilia Bioaktivní obnovující sérum

Patřím mezi ty šťastné, které ve svém zářijovém Ladyboxu objevily toto Bioaktivní obnovující sérum od značky Nobilis Tilia.
Nejsem žádným zastáncem přírodní kosmetiky. Žádnou "přírodu" jsem na svém obličeji snad nikdy netestovala (protože přiznejme si to, tyhle přírodní patláky nejsou zrovna dvakrát nejlevnější). A jsem moc ráda, že jsem díky LB mohla konečně něco vyzkoušet.

Musím se vám přiznat, že z téhle lahvičky mám jen samé pozitivní pocity. Na celý obličej stačí opravdu kapička. Sérum je vlastně spíš olej, takže se hezky roztírá a po chvíli se krásně vstřebá. Jediné mínus možná bude právě jeho olejová konzistence (což pochopte tak, že se budete chvíli lesknout), která nemusí vyhovovat všem.
No, po přečtení složení a i celého popisu výrobku (ZDE), jsem přišla na to, že tomu ani za mák nerozumím, ale že v tom budou asi opravdu pouze přírodní a pro mou pleť přínosné věci.

Jeho účinky jsou vlastně regenerace pleti, podpora regenerační schopnosti pokožky, působení proti vráskám a jiným drobným nedokonalostem.
Z mých zkušeností je dobré použít toto sérum na vyčištěnou pleť večer. Ráno se totiž probudíte s krásně vyhlazenou, hebkou a na první pohled zdravější pletí. A to je úžasné!

15 ml stojí 499,- Kč (což je celkem dost, ale za tu krásu to stojí). My, které ho máme z LB můžeme děkovat, že nám byla poskytnuta taková skvělá věc za minimální peníz (pro mě a pár dalších blogerek zdarma).

8 komentářů:

  1. Ty jo, tak to me docela mrzi, ze jsem ho nemela ve svem boxu. Protoze bez testovani se mi tolik za nej davat nechce.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s každým slovem! Je fakt skvělé.

    OdpovědětVymazat
  3. je úžasné a stačí jen pár kapek - vydrží hodně dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho zkoušela jednou a fakt hrozně hezky vyhladí. Ale pro mě je naprosto nepřežitelná ta je ho vůně :( Hrozně mi vadí, vážně se mi z toho až zvedal žaludek...

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že tohle ve svém Ladyboxu taky objevím (ještě jsem ho neviděla, boť jsem se právě vrátila z Moskvy), protože co je BIO, to já miluju. Jsem ráda, že to nadchlo i Tebe:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super úlovek! Tento kousek od Nobilis Tilia mám na svém seznamu přání. Já přírodní kosmetiku používám a cíleně vyhledávám. NT je mi velice sympatická.
    eleonen

    OdpovědětVymazat
  7. Na testovanie postačí aj vzorka 3ml http://www.nobilis-tilia.eu/ntn2005.3.html , ta je cca za 89 Kč :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!