čtvrtek 20. prosince 2012

Astor 4Ever Bronzer

Od krasa.cz jsem dostala ke zrecenzování tento bronzer Skin match od Astoru. 
Bronzer mám v odstínu 02 Brunette. To by bylo fajn, jenže já jsem sněhurkovský typ, takže si většinou kupuji bronzery pro blondýnky (logicky jsou světlejší). Tento je tedy dost tmavý, ale když si ho naberu jen lehce, není to žádná oranžová hrůza. Ale budu si ho šetřit na léto, až budu trochu opálenější, teď, když jsem extrémně bledá se na mě moc nehodí.
Co se týče výdrže a pigmentace, vše je na jedničku. 
Balení obsahuje i zrcátko a také štěteček (který je, jako všechny štětce k něčemu přiložené, celkem na nic).
Jinak stojí 199,- Kč, a jak jsem zjistila, na stránkách krasy.cz se už neprodává, takže vám sem nepřidám odkaz. 
Tady mám trošku bronzeru Astor, a to lesklé místo, co vidíte je zásluhou Golden Bronzeru od E.L.F.
Děkuji krasa.cz za poskytnutí výrobku k recenzi
A jelikož tady nějakou dobu opět nebudu (jedu slavit Vánoce s rodinou), chci vám popřát krásné vánoční svátky, přežijte konec světa a mějte se fajnově. A samozřejmě čtěte můj blog! :)))


1 komentář:

Díky za komentář!