středa 30. ledna 2013

Dermacol sprchový gel

Dneska mám krátkou recenzi o antistresovém sprchovém gelu Dermacol - Aroma Ritual Hrozny s limetkou.
Už na úvod musím říct, že opravdu náááádherně voní! Jsem z něj celkem dost nadšená. Je to sice gel, ale nevysušuje pokožku, je příjemný a ta vůně je prostě fakt antistresová. 
Velkým plusem je i fakt, že se po něm nemusím mazat krémem, protože mám pokožku hezky jemnou, hydratovanou a provoněnou.
Seženete ho třeba zde za 50,- až 60,- Kč
Sice nejlepší sprchová věc, kterou jsem kdy měla byl Pomerančový sprchový krém od Ziaji, ale tohle pasuji na druhé místo.
V  této řadě seženete samozřejmě i jiné vůně, třeba meloun, čokoládu, jasmín a pistácii. Všechny jsem je v drogérce očuchávala a voní nádherně. 

Děkuji eshopu krasa.cz za poskytnutí výrobku k recenzi.

Co vy a sprcháče? Dáváte přednost sprchovým gelům/krémům? A co vůně, je pro vás důležitá? (Já třeba miluju, když mi po umytí voní sprcháčem celá koupelna:))

12 komentářů:

  1. Podle vune jsem si vybrala vetsinu svych sprchacu, ale porad hledam nejaky, ktery bude hodne hydratacni(na private mame hodne tvrdou vodu a ja jsem z toho uz nestastna), nemas nejaky tip?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě právě nejvíc vyhovoval ten sprchový krém od Ziaji. U mamky máme taky tvrdou vodu, a s tím Ziaja sprcháčem nemám tak vysušenou pokožku. A nebo pak zkusit nějaký pořádně hydratující od nějaké z lékárenských značek...popř. vím, že sprcháče pro miminka jsou dost hydratující :)

      Vymazat
    2. Super, vyzkousim, diky za radu :)

      Vymazat
  2. V zimě mám raději sprchové krémy (třeba Dove nebo Palmolive), na léto gely a nejlépe chladivé :D (super je modrý Adidas :) )

    http://rel-secret-garden.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle jsou super:) Já měla ten s tim zázvorem a úžasně voněl!:) A to nemluvím o tom čokoládovym s pomerančem:D)

    OdpovědětVymazat
  4. vůně je pro mě nejdůležitější :) od Dermacolu jsem měla čokoládovo-pomerančový, ta vůně je úžasná:) hrozně dlouho jsme nemohly doma přijít na to, jako co to voní, až pak ségra přišla na to, že to jsou čokopiškoty Pim´s :DD a je to přesný :D
    a pak mám celkově ráda sprcháče Balea, za tak maličko peněz a tak krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  5. tyhle sprcháče mám taky ráda, krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám ten melounový a je to paráda!

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám melounový a jsem z něj unešená :D Ve sprše si vždycky připadám jako feťák, nádherně to voní.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo jo, tenhle sprcháč je boží a celkově řada Aroma ritual se povedla. Měla jsem i sprcháč a mléko s pistácií a pomeranč s čokoládou a taky byly super :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám ráda, když po sprchování ještě hodně dlouho vůně vydrží na kůži. A dávám přednost spíš krémům než gelům. Zrovna teď mám sprchový krém od Oriflamu Milk&Honey a jsem strašně spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  10. vypadá skvěle, už se těším až si pro něj půjdu :)
    mám toto pomerančové, ale tělové mléko, a to je taky bezva :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!