pátek 11. ledna 2013

Jak jsem byla v Praze

Ve čtvrtek jsem byla asi po čtvrté v životě v Praze. A co mě tam vytáhlo? Pozvánka na představení nových výrobků od Welly. Co vám budu povídat, cesta dlouhá, Praha plná lidí, metra se bojím, lidí se tam vlastně bojím taky (aby mi někdo něco neukradl, kabelku jsem držela tak křečovitě, až mě bolely ruce :D), ke kafi jsem nedostala vodu....no nic úžasného. Takže stálo mi to za to?
Byla jsem (spolu s dalšími asi dvaceti blogerkami) ve Wella studiu, kde nám představili svoje novinky, a poté probíhal workshop s Tiborem Němcem, který nám ukázal, jak výrobky Wella používat, a také jak si vytvořit hezké vlny. To je sice hezké, ale podle jeho postupu bych si vlny na svých vlasech vytvářela tak tři dny, a na to já opravdu čas nemám. (Postup vám prozradím, až si ho trochu odzkouším).
Hlavní novinkou je inovované složení produktů z řady Wellaflex a technologie DME. Ta znamená, že se zde pracuje s menšími částicemi (až o 30%), které se snadněji dostávají mezi vlasy a rychleji schnou. Takže se vám vlasy neslepí, nevytvoří vám tu hnusnou "krustu", jako to některé laky umí, vlasy budou stále jemné, ale i dobře zafixované. To je super, ne?
Wellaflex má celkem 10 řad, takže si vyberete, ať máte jakékoliv vlasy. Ceny jsou také celkem příznivé - laky na vlasy seženete za 58,90 Kč a ostatní výrobky za 95,90 Kč.

Také je zde nová řada Wella Pro Series - Anti Fizz Control. V této řadě najdete šampón, kondicionér a nesmývatelný krém. Tato řada bojuje proti vlivům vlhkosti na vlasy, pomáhá předcházet krepatění a vlasy jsou díky ní jemnější. 
Celou tuto řadu jsme dostali v dárkových taštičkách, proto ji budu testovat, takže se můžete těšit na recenzi. Sama jsem na to zvědavá :) Dále jsme dostali třeba pěnovou barvu na vlasy Wellaton. Mají několik nových odstínů. Já si teda vlasy barvila tak 3x v životě, ale říkám si, že bych tu černou možná zkusila...ale nevím nevím :)
Obsah dárkové taštičky 

Musím říct, že jsem opravdu ráda, že jsem si udělala výlet do Prahy. Byl to fajn podvečer a jsem ráda, že jsem viděla několik svých oblíbených blogerek na živo.

12 komentářů:

  1. Já jsem se včera ani nějak nestihla seznamovat...áchjo. Každopádně děkuji za milý komentář! Snad příště někde :))

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné vlasy, i jejich barvu, byla by škoda ničit si je barvením..Z této nové řady jsem zvědavá hlavně na ten nesmívatelný krém.

    OdpovědětVymazat
  3. muselo to byť super stretko :) na novú radu sa tešíme a sme zvedavé na recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty nové laky od Wellaflexu stojí zaprd. Vůbec nedrží a objem asi jako kdybych prošla průvanem.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem dostala pozvánku, ale bohužel jsem to nestihla. Moc mě to mrzí, muselo to být super :)

    OdpovědětVymazat
  6. wow tve vlasy bych chtela:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. To muselo být hrozně fajn:) určitě jste si to užily:) těším se na recenze:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, nestačím se divit jaké firmy/značky začínají s blogerkama spolupracovat. Jinak v Praze jsem taky byla 4x, mozna min :)

    OdpovědětVymazat
  9. jééé, to zní jako super akce, nepokrytě ti závidím! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já nevím na tu Wellu moc nejsem :-/

    OdpovědětVymazat
  11. metro nesnáším, jede to rychle, ale pražáci na těch schodech stejně běhají :DD
    ale jinak to musela být fajn akce :)

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlas, moc povedená akce :) Já Prahu miluju, takže o důvod víc, proč si o zkouškovém odpočinout od učení a vyrazit si na menší výlet.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!