pondělí 7. ledna 2013

Rtěnka Rimmel Vintage Pink

No jo, tak mi zase jednou přišly z DM slevy, tentokrát na značku Rimmel. Jelikož jsem před rokem přešla z lesků na rtěnky, řekla jsem si, že by to chtělo pořídit si zase nějakou novou do sbírky. Rtěnky Rimmel jsem si kupovala kdysi dávno, snad ještě na základce :D Začalo to značkou Miss sporty, pak jsem se přeorientovala na Rimmel, a pak to pokračovalo k Max Factoru atd... Rimmel považuju za levnou značku, ovšem kvalitní. Jejich matující pudr mám moc ráda. Každopádně....
Vybrala jsem si rtěnku z řady Hydra Renew v odstínu 180 Vintage Pink. Rtěnka hydratuje opravdu skvěle, nemusím si předtím natírat rty balzámem. Je krémová, celkem dlouho vydrží (kolem 3,4 hodin) a vytrácí se rovnoměrně, což se mi u levnějších drogérkových rtěnek moc nestává. 
Co se týká barvy...jak napovídá název, je to starorůžová barva. Jak si říkám já - moje rty, ale hezčí :D Já mám normálně totiž rty celkem tmavé, takže mi výborně sedne. Je trochu výraznější, ale nijak extra a je skvělá k jemnému líčení. 

Otázka dne:
Co vy a rtěnky? Máte radši světlé barvy, nebo dáváte přednost něčemu výraznějšímu?

12 komentářů:

  1. Přesně tenhle odstín jsem si chtěla taky za kuponek koupit, ale potom jsem to nestihla :), ale časem na to dojde.
    Sluší ti :).

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá nádherne. Ja som hrdou majiteľkou odtieňu Nude Delight a doteraz sa čudujem ako som bez neho mohla žiť. Najviac ma však na týchto rúžoch teší, že sú hydratačné a je to naozaj cítiť :) Srdečne by som ťa ku mne chcela pozvať na GIVEAWAY ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tenhle odstín vypadá na rtech úžasně. Já jsem si chtěla koupit rtěnku za každou cenu, váhala jsem mezi touhle a mezi rtěnkami z kolekce rimmel by Kate, a nakonec jsem do košíku hodila Kate no :) ale spokojená jsem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jelikož mi sluší jen světle růžové rtěnky, tak nemám moc na výběr. Ale to mi vůbec nevadí, protože růžové rtěnky miluju ze všeho nejvíc :)
    Ten odstín ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. pekný odtieň =) ja mám práveže pery bez farby, preto rada nosím výraznejšie farby =)

    OdpovědětVymazat
  6. Právě nějaký takový podobný odstín jsem chtěla vyzkoušet :) Zatím mám jen nude rtěnku a jednu trošku do oranžova, ale nic výrazného. Ale začínám být rtěnková, takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem nedávno přesedlala na rtěnky a jsem ráda za tento článek, protože slevu na rtěnku mám taky tak už vím po jakém odstínu sáhnout :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsem ji, ale nevím, kam jsem dala oči. V drogerii se mi zdála poměrně světlá, až doma jsem zjistila, jak moc je na mě výrazná. Občas jsem ji vytáhla, ale fakt jen minimálně, tak jsem ji dala mamce a ta je spokojená. :) Mně se líbí tmavé rtěnky, ale ráda si maluju výrazněji oči a k tomu se hodí spíš přirozené barvy. Navíc během dne pořád piju, tak mám rtěnku spíš na flašce než na rtech. :D Každopádně ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle odstín má mamka a je s ní hrozně spokojená a mně se právě taky líbí, takže si ji hodlám taky pořídit :-) Jinak já mám celkově ráda Rimmel rtěnky, na drogérkové jsou dobré :-) a taky jsem spokojená s jejich laky na nehty a tvářenkami :-)

    Ali

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásná barvička! Taky bych unosila :-) Vlastně se dá říct, že vyloženě tyhle odstíny vyhledávám, takže moje mini sbírka se kolem toho tak nějak pohybuje :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!