čtvrtek 7. února 2013

Balzám na rty zelený čaj

Nový balzám na rty se vždycky hodí, tak jsem si v lékárně koupila tento, za nějakých 60,-Kč. Je od značky Original Balzamiss a já ho mám s "příchutí" Zelený čaj.
Balzám moc hezky voní a dodává pěknou barvu. Ze začátku hydratuje, ale po nějaké čase začne rty mírně vysušovat, což není dvakrát to, co od balzámu očekávám.

Co se týče barvy, tento je lesklý a perleťový. Má tělovou barvu, která vypadá přirozeně. 
 
No, ale na rtech "cuckovatí", nehydratuje dostatečně a radši jsem si za těch 60,- Kč měla koupit chleba, rohlíky a máslo :D
 
P.S. U Lucifid probíhá fajnová soutěž o Benefití Fit one one.

7 komentářů:

  1. zřejmě jsme měly nějakou telepatii, ve stejný moment jsme publikovaly článek o balzámech na rty :-)
    také to znám a strašně nesnáším, balzám, který nejprve zhydratuje a po chvíli naopak vysuší

    OdpovědětVymazat
  2. Na první kouknutí jsem v nadpisu viděla "zelený balzám na rty" a byla jsem docela zvědavá. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Vysušování bych od balzámu taky nečekala :D Ale vypadá pěkně ta barva :)

    OdpovědětVymazat
  4. No to je škoda, ale aspoň pěkně voní:D

    OdpovědětVymazat
  5. Nekecej, nedávno jsem o něm mluvila ve videu . Vážně ho ještě prodavají!!!!! Super!

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle vysunovací balzámy z lékárny už nechci nikdy vidět. Rty vysušují, nechávají takový divný povlak a druhý den mi po něm pusa otekla...Měla jsem jahodu nebo malinu.

    OdpovědětVymazat
  7. Najprv som si myslela, že tá modelka drží ten zelený čaj :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!