sobota 9. února 2013

Essence Colour Arts báze pod stíny

Vždycky jsem si říkala, že něco jako bázi pod oční stíny nebudu nikdy potřebovat. Celý život jsem si dávala na oko korektor a transparentní pudr, a stíny vydržely celý cen a neslívaly se do vrásek. Ale když jsem si koupila paletku stínu od MUA (Undressed), zjistila jsem, že mi tam něco nehraje. U všech ostatních, kdo tuhle paletku vlastní jsem viděla krásné syté stíny. U té mojí jsou sice taky krásné stíny, ale pigmentace nebyla až tak extra úžasná, jak jsem očekávala. 
No hold, co mi zbývá...je na čase pořídit si bázi. Peněz není nazbyt, proto jsem koukala po té nejlevnější variantě, které se naskytne. 
O bázi Colour Arts od Essence jsem už něco četla, a všichni ji v celku vychvalovali. No, tak za 50,- Kč to risknu, ne?
A musím říct, že jsem příjemně překvapená. Báze je trošku lepkavá (což chápu, protože je více méně určena jako báze pod pigmenty, které Essence loni vydala). Ale pocit lepivosti po chvíli přejde. A stíny jsou s ní opravdu o dost sytější, barevnější, výraznější. A samozřejmě nezalézají do vrásek.
Musím říct, že si s touhle tubičkou asi bohatě vystačím, a nemám tendence dívat se po dražších značkách. Sice bych někdy chtěla vyzkoušet prosnulou bázi od Urban Decay, ale co, radši si koupím jídlo na měsíc (možná i na dva) za cenu, kterou bych za UD bázi vyhodila.

Co vy a báze? Používáte je, nebo vám přijdou jako zbytečnost (jako mě, do teď)? 

22 komentářů:

  1. Pravda...to radši jídlo na jeden až dva měsíce:D. Já jsem teďka dostala taky bázi, musím jí více ozkoušet:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda taky by mě bavilo mít za cenu báze od UD jídlo na měsíc až dva, ale asi bych musela okusovat stromky.

      Vymazat
    2. Já tak teďka fakt funguju..občas okusuju stůl :D

      Vymazat
  2. Taky ji mam a neni vubec spatna, za ty penize.. jeste mam Artdeco, stoji dve stovky, vydrzi mi asi na veky, protoze vubec neubyva a je prece jen trosku lepsi, nez Essence, min lepi, ale zadny zavratny rozdil..

    OdpovědětVymazat
  3. tú istú mám a tiež som to považovala za zbytočnosť, ale už viem, že som sa mýlila :) nemusí byť síce nutne použitá na bežný deň, ale keď sa už raz snažím, je to super vec

    OdpovědětVymazat
  4. Tak asi tu Essence zkusím, vypadá to tedy, že fakt funguje a krásně zvýrazní. Já báze používám, dřív jsem používala tu od Elfu, ale často se mi stalo, že rychle vyschla a nyní používám Too Faced (sice je dražší, asi 400), ale mám pocit, že ji bud mít asi na dva-tři roky určitě. Rok už ji mám a ta tuba mi přijde nekonečná ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Bázi nepotřebuju, vždycky mi stíny držely dobře. Nedávno jsem ale vypotřebovala I love stage od Essence, na které jsem milovala to, jak je pigmentovaná a na víčku hezky překryje všechny barevné nedokonalosti. Líp se mi pak oči líčí. Teď když mi došla, si oči přetřu společně s pletí BB krémem, zapudruju a efekt je stejný. Láká mě báze od Artdeca, ale nevím jestli investovat, když si vystačím s BB krémem a pudrem... Snad jen kdybych ji ulovila v nějaké slevě.

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle je nová? mám pocit, že jsem ji nikdy neviděla... jinak ja jsem si tu slavnou UD koupila a pálí mě :( naštěstí mam jen to maličké balení za nějaké dvě stovky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit že vyšla loni :) Akorát je teda problém, že ve většině drogérek není k sehnání..

      Vymazat
  7. Teda nikdy jsem nic takového nezkoušela, popravdě asi ani nevím, že nějaká báze pod stíny existuje.. každopádně by to nemuselo být od věci :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si asi před měsícem pořídila báz od Avonu a jsem s ní spokojená. Stíny vydrží déle a jsou výrazné. Zítra chystnám na nic chytsám recenzi, tak jestli chceš, tak se můžeš kouknout.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám bázi pod oční stíny Arabesque 176kč a jsem s ní spokojená(kamarádka jí měla a říkala,že je defacto to samé jako Artdeco).

    OdpovědětVymazat
  10. Tak bázi pod oční stíny jsem nikdy nepoužila, popravdě ani nevím, že něco takového je. Takže příště, až navštívím drogérii, tak jí zkusím. Já mam celkově značku Essence dost ráda, mají cenově přijatelný a kvalitní věci :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tiež ju mám a pod pigmenty je to super vec :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já měla zprvu bázi od Elfu, ale potom jsem přešla na bázi od Artdeca a jsem naprosto spokojená a za nic bych jí nevyměnila :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem si vždycky myslela, že je báze zbytečná, ale stíny jsou vážně o dost sytější a krásně drží :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to se po ní mrkni, nějakou bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá dobře :) Asi po ní taky juknu. Zrovna používám Artdeco a zase už s ní nejde skoro pracovat jak vysychá :( Jinak je skvělá... a ta vůně...

    OdpovědětVymazat
  16. ja moc očne tiene nepouživam len ked sa nudim doma :D

    NAVSTIVTE NAS :)) http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,
    prosím tě, kolik si báze nanášíš?
    Necháváš ji zaschnout?
    Já jsem si jí teď pořídila a občas mi drží a občas ne... :/
    Potřebovala bych radu. :D :) Děkuji, V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom trošičku, a vždycky ji nechávám trochu zaschnout

      Vymazat

Díky za komentář!