pátek 8. března 2013

Laky na nehty...

Miss Sporty Clubbing Colours 452
Miss Sporty Sparkle Touch
Laky od Miss Sporty mám vcelku ráda. Zaprvé mi připomínají moje dětství a pubertu, protože vůbec první lak, který jsem kdy vlastnila, byl právě od této značky. Jejich laky stojí kolem 40,- Kč, což je pro chudé studenty ideálka, mají celkem velký výběr barviček a celkově jsem s nimi spokojená. U oranžového odstínu je ale třeba dvou vrstev, aby to vypadalo "cool". Ale lakuje se dobře, a vydrží kolem 3 dnů (což je u mých nehtů úspěch). 

Golden Rose Rich Colour 10
První pozitivum na tomto laku - má 10,5 ml, což je celkem velký kýbl barvy (Miss Sportovní má "jen" 7ml). Má celkem velký štěteček, ale lakuje se s ním výborně. Stačí jen jedna vrstva a barva je krásně sytá a v plném krytí. Schne dost rychle, až jsem nechápala, protože konzistence laku je celkem krémová, a u těch mi vždy trvalo tak půl hodiny, než zcela zaschly. A opět mají moc krásné barvy v nabídce, já si jich plánuju koupit dost, do zásoby. Má ještě jednu barvu, tu vám ukážu později. Jo a cena je taky nějakých 45 Kč. 

Avon Pastel Pink
Dlouho jsem hledala alternativu barvy French Affair od Essie. A našla jsem. Pastelová růžová je opravdu taková, jak si pastelovou růžovku představuji. Barva je to tedy fakt nádherná, ale bohužel je třeba dvou až tří vrstev, aby vypadala fakt tak, jak má a díky vrstvení lak vydrží tak den, maximálně dna. 

5 komentářů:

  1. U mě teda velký balení spíš nevýhoda, nestíhám vypotřebovat než ztuhne. -)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem měla první lak od Miss Sporty :))... jinak ta první kombinace je moc povedená...nenapadlo by mě, že modré třpytky jsou v kombinaci s oranžovou tak hezké...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Laky od Miss Sporty jsou fajn za tu cenu :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. vsehcny jsou krasny, ale nejvic se mi libi ten avon
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ráda laky od Miss Sporty. Nevydrží mi ale nikdy žádný lak. Většinou ani do druhýho dne.

    Bublinka\

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!