pátek 10. května 2013

Brněnský Majáles

Nevím jestli na blog takové věci patří, nebo ne, ale chci vám poreferovat o svých zážitcích z brněnského Majálesu. Nikdy jsem na takové akci nebyla, a protože je tento rok rokem plných změn, rozhodla jsem se jít. Však proč ne, když tam měla (a taky hrála) moje nejoblíbenější česká skupina ever!
Takže, můj outfit byl jasný. Podpatky nepřicházely v úvahu, balerínky taky ne (neboť celkem pochcávalo), takže jsem to vyřešila teniskama, které mám od svých cca 14 let, ale na nohách jsem je měla potřetí :D
Na hlavu jsem si narazila kloubouk (jednak jako ochranu proti dešti a samozřejmě jsem chtěla být stylová a zajímavá:D), našla obyč tričko, velkou kabelku a šlo se. 
Lidí tam bylo hodně. Fakt hodně-moc-přespříliš! Podle informací, které jsem si přečetla tam 30 000 lidí bylo minimálně. Tak proč ne, jde vidět, že akce byla úspěšná. 
S kámoškou Verčou, která má mimochodem taky blog - ZDE



A jaká že je má nejoblíbenější česká kapela? Přeci Chinaski! Byla jsem na jejich koncertě tak 6x, už ani nevím. Poslouchám je tak od svých 12ti let a pořád mě ještě baví.
A z kapel jsem si poslechla Wohnouty, Monkey Business, Xindl X, Tomáše Kluse, Chinaski a Kryštofy. 
Co vy a Majálesy? Jsou tyhle akce plné kapel, piva a milion lidí něco pro vás, nebo ne? Já byla se svými zážitky spokojená, akorát mě bolí nohy ještě dodneška a ta spousta lidí taky nebyla moc příjemná. Ale klidně bych šla znova!

7 komentářů:

  1. Majálesy jsou fajn! Na nás je příští rok organizace no, to už mi tolik fajn nepřijde.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Letos jsem po 3 letech poprvé nebyla, a jsem na sebe za to naštvaná :D Sice jsem pokaždé nadávala na ty tlačenice, ale vždycky jsem si to užila, chodila jsem hlavně kvůli Support Lesbiens, kteří letos nehráli, a taky mám ráda MIG 21, Chinaski i Kryštof, a ta atmosféra tam bývá skvělá :)
    mimochodem minulý rok, když to bylo ještě v Komárově (=tráva, hlína, bláto) jsem a tam viděla jednu holku s podpatkama :DD
    a ten klobouk ti sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Určite také veci na blog patria:)) podľa mňa na blog patrí všetko čo tam majiteľ blogu dá:)) a ja mám takéto posty rada:)
    Inak pekný klubuk! Pristane ti.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to sluselo!kloboucky mam rada:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé tak to musela být super akce :) taky bych šla, kdyby mi vyšel čas :) minulé léto jsme byli na Kabátech a byla to taky pecka :) sice kabáty nějak moc neposlouchám, ráda je mám, ale kamarádka je přímo zbožňuje :) Měla zrovna v té době narozeniny, tak nás jelo víc, aby měla radost :)
    Klobouček je super :) moc Ti to v něm sluší :)
    jinak krásný dess :)

    OdpovědětVymazat
  6. Včera jsem u nás ve městě navštívila místní. Brněnskému se to sice nepřiblížilo, ale i tak to byl zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem byla, a jestli ti přišlo, že tam byly tlačenice a moc lidí, tak to buď ráda, že to nebylo tam kde loni...letos to bylo na velkém prostoru, takže se lidi rozptýlily:)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!