čtvrtek 27. června 2013

Já, já, já, a zase jenom já

Zdravím vás! 
Dnes jen pár informací co se za poslední dobu událo :)
Úspěšně jsem dokončila své studium na Vyšší odborné škole. Musím říct, že je mi celkem líto, že už je konec. Ty 3 roky opravdu mega rychle utekly! Zkoušky jsem měla 12.6. a řeknu vám, ty nervy, to byl děs. Horší jak při maturitě :D Ale přežila jsem to ve zdraví s jedničkama a dvojkama. Teď už musím jenom najít pořádnou práci, což bude náročné.
Mám velkou radost, protože jsem navázala nové spolupráce. Díky tomu se můžete těšit na spoustu recenzí.  Rozhodla jsem se se svým blogem konečně něco udělat,  protože jsem na něj poslední měsíce neměla čas a leželo to tady ladem.  Což je škoda,  protože blog je mým velkým koníčkem. Teď se budu snažit přispívat co nejvíc!
Instagram life. A nový mobil. A nový kluk. Jojo, už i já jsem podlehla kouzlu Instagramu. Je to teda asi tím, že mám konečně chytrý telefon (do kterého jsem se fakticky zamilovala!!) - Samsung Galaxy S3. To znamená, že vás budu informovat, zásobovat a otravovat super-fotkama ze svého života. Jo a na Insta. mě najdete pod jménem eliskajanci.
Jo a abych nezapomněla, blog mění design, proto je to tady takové celkem rozkopané. Tak mi odpusťte. Ale bude to již brzy v novém, až si tady můj nový boyfriend k tomu v klidu sedne, a dokončí to dle mých představ :D

Dnes mi předali diplom, takže jsem vystudovaná oficiálně, a zítra jedu na nějaký ten den do Ostravy, ale příspěvky budou! A to skoro každý den! Takže se (snad) máte na co těšit.
Minimalist Lady

7 komentářů:

  1. moc gratuluju k tomu ukončení :) na instagramu budu určitě sledovat!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju :)
    a instagram bych ráda sledovala, ale bohužel...můj mobil je jen hloupý, ale to se snad změní v srpnu, kdy mám narozeniny:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, znám ten pocit :-D já ty fotky budu mít i na facebooku, tak kdyžtak je můžeš okoukávat tam prozatím :-)

      Vymazat
  3. Gratulujem a prajem, nech si nájdeš vysnenú prácu rýchlo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulácia a krásne fotky. Najmä č.3 ;))

    OdpovědětVymazat
  5. gratuluju :) jinak já jsem myslela, že už práci máš.. něco s obchodním zástupcem si zmiňovala v článku o pohovorech, ne? :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!