pátek 28. června 2013

Outfit 19.6. 2013

Dlouho jsem vám neukazovala žádný outfit. Holt na módu já úplně moc nejsem. Ale tyhle šatičky prostě musím ukázat, protože jsem se do nich totálně zabouchla :D
Šaty z  Tally Weijl (ze slev, za 369,- Kč.) Jakmile jsem je viděla, řekla jsem si "jo!!! to jsou ony!". Vypadají moc krásně. Hlavně jsem se musela smát. Jak jsem byla v Praze (kvůli Lancome akci), chtěla jsem si koupit boty. A šaty. Prošla jsem celý Václavák, celé Palladium a nikde nic, co by mě zaujalo. Ale až na nádraží, kde jsem si krátila dlouho chvíli při čekání na vlak jsem šla do Tally Weijl a hle! Neskutečná radost. Těmto šatům fakt můžu říkat "borec na konec" :D. 
A peříčkové náušnice jsem chtěla už dlouho. A teď, v Orsay za 60 Kč se na mě tyhle vyloženě usmály :) A hlavně mi barevně ladí k šatům. 
K mému makeupu. Jelikož byly šílené vedra, sjednotila jsem pleť lehce korektorem, nahodila růžovou tvářenku, trochu rozjasňovače, řasenku a spodní linku v barvě šatů. Rtěnka je má oblíbená Maybelline Rosy Dream.
Korektor Maybelline - Affinitone je mou stálicí, protože kryje jak má, a fakt mi teďka stačí místo makeupu. Stíny Essence (Strawberry Ice Cream) jsem si kupovala vyloženě k šatům. Jsou růžové, zářivé a skvělé pro projasnění oka. A o rtěnce víc psát nemusím, tohle je moje asi 5té balení :D 
A pak je tu ještě toaletka z Body shop (malina). Měli ji ve slevě a strašně mi voněla (holt maliny já ráda). Je to sladší vůně, a je lehká, takže pro mě idální na léto :)

Vlasy v mém typickém drdolu. Je to pro mě asi nejrychlejší účes. Sice sponkování mi trvá pár minut, ale dohromady je za 5 minutek hotovo a já můžu jít :D

Jo, sice by to chtělo jiné boty a jinou kabelu, ale bohužel, nic lepšího jsem ve svém šatníků nenašla. Chci si koupit spoustu nových věcí, tak snad až jednou budu mít dostatečné finance, tak 90% šatníku obměním.

Šaty - Tally Weijl
Náušnice - Orsay
Boty - Baťa
Kabelka - Mango

5 komentářů:

  1. Tie sú krásne! A veeľmi ti pristanú :))

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šaty i nušnice. Můžu se zetat, jaký máš foťák? Vypadá to, že máme asi stejný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foťák je značky Samsung, víc nevím, nemám ho teď u sebe:)

      Vymazat
  3. Vypadáš jak nějaká víla, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!