sobota 22. června 2013

Praha vs. Minimalist lady vs. Lancome

V úterý jsem byla s kámoškou/blogerkou Verčou na výletě v Praze.  Navštívila jsem Sephoru v Palladiu, kde probíhalo představení kolekce Lancome, kterou do nových obalů oblékl Alber Elbaz (Lanvin). Obaly jsou veselé, možná až infantilní. Ale na první pohled opravdu zaujmou. 
Alberova kolekce zahrnuje řasenky (Hypnôse Doll EyesHypnôse Star, Hypnôse Drama a Hypnôse) a stíny Hypnôse Palette. 


Celá akce byla naprosto skvělá. Nechala jsem se vyfotit s Bárou Nesvatbovou (šéfredaktorkou Harper's Baazaru), nalíčila mě Lucia Gibodová (tu můžete znát z videí Tajemství krásy), konečně jsem ochutnala Möeta, a také jsem dostala pár dárků (třeba půlroční předplatné Harper´s Baazaru) a potkala spoustu blogerek :)



Líčení od Lucie Gibodové. Bylo fajn, nechat se nalíčit pořádným profesionálem. Schválně jsem se ptala, jaký mám podtón, a prý mám růžový (a to jsem si celý život myslela, že mám žlutý). Jinak sama bych se takto nikdy nenamalovala, jsem zvyklá na světlé rty a oči si maluji celkem výrazně, ale Lucia mi doporučila malovat si spíše spodní linku. Aspoň jsem získala nové poznatky.

Jediné, co mi na akci vadilo, byl nedostatek prostoru. Přece jenom, v Palladiu je Sephora celkem malá, akce probíhala za normálního provozu, takže se mezi blogery motali "normální" nakupující, a já jsem svou obří kabelou shazovala věci ze stojanů :D Ale tak co, všichni jsme to přežili a myslím, že mi ten výlet za to stál.


10 komentářů:

  1. Moc ti to slušelo :). Původně jsem tě chtěla oslovit, ale tvářila ses trošku nabručeně (tak se mi to teda zdálo...), tak jsem srabácky jen stála a čučela, jak tě Lucia líčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já byla nabručená :D Obecně nemám ráda Prahu, bylo mi horko a připadalo mi, že mezi ostatníma holkama vypadám jako bych vylezla z popelnice, a ne jako blogerka (hold cesta z Brna a trajdání do Praze udělá svoje) :D Jinak Tobě to moc slušelo!

      Vymazat
    2. Ty jsi kecka :D. Podle mě ti to slušelo strašně moc! Jen mě překvapilo, jak jsi malinká, myslela jsem si (nevím proč), že jsi podobně vysoká jako já. A jak dobře vypadáš bez make-upu, to mě úplně štve :D!!! :)

      Vymazat
    3. Jee no děkuji :-) já jsem právě trpaslík, akorát to není na fotkách tak vidět :-D

      Vymazat
  2. Krásně tě nalíčila, moc ti to slušelo :)
    Ale myslela jsem si, že u takových akcí je prodejna uzavřená, nebo že to probíhá až večer, kdy tam "obyčejní" zákazníci nemůžou, takhle se mi to zdá docela nedořešené :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se bojí, že by měli méně kšeftů. Protože ne každá blogerína si měxo koupí.... nevim no. Ale i tak to bylo fajn:)

      Vymazat
  3. Hezké fotky i článek :-) S tím podtónem je to zajímavé, já zas za boha nemůžu přijít na to, jakej podtón mám já :-D Jsem letní typ, takže teoreticky by měl být do růžova, ale moc se mi to nezdá... Nedávno jsem testovala make-up, který byl vyloženě hodně do růžova (to jsem poznala i já) a vůbec mi neseděl.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, nechcete se zapojit do provizního programu pro e-shopy s oblečením a doplňky? https://creactive.myomnistar.com/users/main.php?ref=1010

    OdpovědětVymazat
  5. krasne te nalicila!vypadas moc hezky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty červené rty ti fakt sednou, měla bys je nosit častěji!! :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!