pátek 19. července 2013

Max Factor Weightless Fondation

 Max Factor Weightless Foundation Raw Silk 45
Prostě a jednoduše. Lehký makeup, střední krytí, zmatněná (ale ne vysušená) pleť a velmi příjemný na obličeji. Má SPF 10, a ikdyž se v létě potím (jako prase prosím), tak z obličeje nestéká a vypadá fajn. Pro mou smíšenou pleť je fajnovej!
Cena 199,- (výprodej v DM) - standardní cena je 399,-
Odstín je dost dorůžova. Já už ho měla, takže ho mám odzkoušený, a i vizážistka mi řekla, že mám opravdu růžový podtón (a to jsem si stejně půl života myslela, že mám podtón spíš dožluta...doteď jsem z toho blázen).
Nedělá šmouhy, dobře se roztírá, vydrží dlouho (i moje non-stop fungování či odpolední spánek). No a sranda je, že jsem se už konečně trochu opálila, takže je na mě paní Max Factorová celkem světlá. Ale co, já ji využiju hned, co trošku vyblednu. 

S makeupem na obličeji. Fotka není nijak upravovaná a upozorňuju, že je to focené někdy v 8 ráno, kdy jsem předtím nespala a pila :D Takže jak říkám, výdrž opravdu super a co na tomhle makeupku oceňuji je to, že vypadá fakt přirozeně a krytí je lehké, takže mi jsou pořád vidět pihy, kterých mám v létě dost a líbí se mi.

5 komentářů:

  1. Už delší dobu po něm pokukuju, ale pořád jsem se nemohla rozhodnout, díky za fajn recenzi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, já ho mám už podruhé, a nemůžu mu vůbec nic vytknout :)

      Vymazat
  2. Ahoj, moc hezký článek a ta fotka je krásná! :33
    Máš krásnej blog a zvu tě i na můj fashiondrug1.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!