pátek 2. srpna 2013

Prsten Bubble, který si zamilujete

 
Věcičky co se třpytí já ráda. Moc ráda. Asi jsem byla v minulém životě straka, haha. No každopádně. Prsten Bubble od Troli mi věnovala krasa.cz

Co je na tohle prstýnku super (samozřejmě kromě toho, že se fajnově třpytí)? To, že se s ním můžete koupat. Jak v moři, tak kdekoliv. Protože je plastový, nezčerná vám z něho prst, ani ho nijak nezničíte. Nosím ho na prstě už skoro dva týdny a žádný kamínek se zatím neodlepil (a pevně věřím, že se ani neodlepí). A taky je dostatečně výrazný, a musím se přiznat, že jsem si ho asi dost zamilovala. 

Koupíte to ZDE a stojí 350,- Kč. Což se mi nezdá jako vysoká cena, když si vezmu, kolik stojí třeba doplňky v H&M, Mangu apod. 

Můžete si vybrat z 8 variant. Který se líbí vám? Já teda vážně uvažuju, že si pořídím ještě fialový a světle zelený. A proč si vlastně nepořídit všechny a neudělat si takovou hezkou sbírku? :)


6 komentářů:

  1. Taky mám ráda takové prsteny. Líbí se mi ten růžový a bílý. Určitě je fajn mít všechny barvit a měnit podle příležitosti :) Ale já bych ho do vody nenosila. Už mi pár prstýnků i naušnic opadalo..

    Fczelkamaya

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásnééé,zauvažuji...

    OdpovědětVymazat
  3. Jo taky jsem se nna to dívala, zaujali me :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi ty první tři na pravé strašně :) ty bych klidně i nosila!

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!