sobota 9. listopadu 2013

První seznámení s Payot Paris

Podzim. Za chvíli zima. To není moc dobré období. Zaprvé mi je pořád zima, nemám ráda podzimní plískanice, sníh nenávidím, bojím se tmy (která je teď sakra brzo) a jsem pořád unavená a taky mě čekají pořádné rýmičky. A moje pleť zažívá podzimní depresi.
Z eshopu krasa.cz jsem získala tento krém. Je od značky Payot Paris a jmenuje se Gelée de choc. Je to energizující denní gel, který navrací pleti vitalitu, barvu a jas, hydratuje a je vhodný pro smíšenou a mastnou stresovanou pleť (takže je vlastně přesně pro mě).
Mezi aktivní látky patří třeba kakaové boby, které stimulují a zesilují energetickou aktivitu buněk a obnovují zářivost pleti. Dále extrakt lékořice, který zklidňuje pleť a pak sezamový extraktr, který předchází dehydrataci. 
Aktivních látek je samozřejmě více, ale nechci tady vypisovat všechny, ty si můžete nají v popisu třeba ZDE.
Konzistence je gelová. To mi celkem vyhovuje, protože krém je díky tomu lehký a rychle se 
vstřebává.
Já jsem s ním spokojená, jako podklad pod makeup je výborný a rozhodně nemám co vytknout.
Dále mě od této značky zaujaly tyto věci:

Čistící pleťová voda 2 v 1 (My Payot Tonique)

3 komentáře:

  1. No s Payotem jsem pracovala...mám pocit, že tato řada u nich končí, kdyžtak mi napiš kod krému a mžu ti říct do kdy má trvanlivost. Já celkově z téhle kosmetiky moc nadšená nejsem, přijde mi na to že není nic světoborného předražená. Ale špatná není, jen tím, že jsem s ní pracovala mě moc nenadchla. Ale tenhle krém voní nádherně.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě přijde velice sympatická, ta řada je přesně pro mě, rozjasnění pleti. Ale jestli končí, tak je to škoda, klidně bych jej zkusila :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/rimmel-scandaleyes-lycra-flex-rasenka.html

    OdpovědětVymazat
  3. O této značce slyším poprvé, ale už jsem si jí stihla zamilovat. :-) Určitě ji ještě omrknu, děkuju za recenzi. :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!