pondělí 23. prosince 2013

Jak mi Rimmel udělal Ježíška a já jsem se stala oranžovou

Rimmel mi dneska udělal malého Ježíška. Přišel mi totiž další balík produktů na otestování. Paní pošťačka se mě ptala, jestli už mi bylo 15 :D  Nevím, jestli jsem měla být šťastná, nebo uražená.
Každopádně přejdu hned k věci. Poslali mi bázi, řasenku a makeup. Měla jsem radost, ale když jsem se pozorně podívala na makeup, úsměv mi ztuhl. Odstín číslo 003 Sand. Jo, to bude problém. 
Nejdřív jsem si dala na obličej již zmiňovaný primer Stay Matte. Ten je fajn. Je bezbarvý, a je ultra matující (takže bude skvělý hlavně pro mastnou pleť). Dá se prý nosit i samostatně, protože má udělat pleť hladkou a matnou (jo a s tím souhlasím).
Cena je 159,- Kč.
Druhou věcí je makeup Matte Liquid mousse. O tom jste už možná slyšely, na pár blozích už se objevily nějaké recenze. K dispozici je celkem pět odstínů (a tento je nejtmavší, který se u nás prodává) Já bohužel dostala hodně špatný odstín, a jde vidět, že můj blog z Rimmelu nikdo ani z dálky neviděl. Protože opravdu nejsem ani opálená, ani oranžová, ani nějaká mulatka či co. Foto hovoří za vše.
Tenhle makeup slibuje svěží, zdravě vypadající pleť, která vydrží matná celý den. Jak vidíte na fotce, odstín je fakt dost mimo (a ve skutečnosti to vypadalo ještě o mnoho hůř). Ale když pominu tuhle oranžovou hrůzu, tento makeup vůbec není špatný, a kdybych neměla svůj Bourjois, a chtěla bych více matu, jdu do něj.
Má takovou pěnovou konzistenci, na obličeji je opravdu lehoučký a hlavně jsem byla opravdu hodně zmatněná (mám pocit, že na fotce s ním vypadám jako po retuši, přitom jsem fotky nijak neupravovala...). Takže majitelky smíšené a mastné pleti by byly spokojeny. Já byla také. Možná jen jediné mínus je, že když ho nerozetřete opravdu pečlivě, může vám udělat mapy.
Akorát je mi vlastně celý tenhle makeup k ničemu, protože ani nevím, komu bych tuhle oranžádu mohla věnovat, a nikoho tak tmavého (ani oranžového) neznám.
Cena je 159,- Kč.

Řasenku Lash Accelerator Endless vám ukážu někdy příště, až ji nafotím v nějakém líčení. Zdá se mi, ale že bude celkem dobrá. Tak uvidíme.

Tak co myslíte, připadá vám fajn, že mi Rimmel poslala naprosto nevhodný odstín? Pokud můj blog sledujete, asi víte, že jsem měla stejný problém i s krasou.cz, kdy mi poslali ještě tmavší miniaturku makeupu od La-Roche Posay. Ti se mi ale omluvili a poslali mi lak na nehty, který jsem si vybrala. Co byste dělali na mém místě vy?
Já makeup zrecenzovala, nemůžu na něj říct moc křivého slova, protože opravdu není špatný a celkem mě překvapil. Ale odstín mě tedy překvapil více.....
Co říkáte na to, že když s vámi někdo spolupracuje, pravdepodobně ani neviděl váš blog, protože by věděl, že vám tmavý odstín opravdu nesedne?

Mimochodem zítra tu máme Vánoce, takže vám všem přeji hezké a klidné svátky, hodně pohody, a samozřejmě spoustu kosmetiky pod stromečkem :))

18 komentářů:

  1. Báze vypadá fajn, možná na ni mrknu.
    Stále nechápu logiku firem, které dělají make-upy. Kdo si sakra koupí trojku, nebo dokonce třeba 4ku? Pro koho to dělají, když jsme tady (skoro, ale tak 99%) všechny světlé evropanky? Kolikrát je i číslo 1 moc tmavá.
    A když ti poslali trojku, myslím si, že i kdyby tvůj blog neviděli, nemůžou předpokládat, že budeš tak tmavá.. Spíš bych řekla, že jim to třeba někde zbylo. Viděla jsem např. makeup + pudr obojí v čísle 4 za úplně směšnou cenu, zdá se mi, že to byl taky Rimmel. Asi se toho chtěli zbavit, ale stejně to nikdo nekupoval.
    Je fajn, že jsi make-up zrecenzovala i tak, ale ty z toho vlastně nemáš vůbec nic - ani ten produkt, protože pro tebe není využitelný. A oni mají reklamu úplně zdarma. Nezdá se mi to vůbec fér.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tak to asi je. Já už jim psala email, tak jsem zvědavá, zda se mi někdo ozve. Tento problém totiž vidím už delší dobu, a nejen u Rimmelu.

      Vymazat
    2. Naprosto souhlasím s Monikou. Obecně mi často přijde, že blogerkám pošlou věc, která se neprodává a jen jim leží někde na skladě. Je jasné, že podle fotek se úplně přesně nedá tipnout, jaký odstín bude konkrétní blogerce sedět, ale logicky přece nepošlu ten nejtmavší, u kterého se šance, že bude většině holek vyhovovat prakticky nulová. Přiznám se, že než takovouhle spolupráci, tak radši snad nic...

      Vymazat
    3. Tak na Rimmel jsem nikdy nemohla nic říct, vždycky mi poslali novinku, která právě dorazila do obchodu a nikdy mi neposlali makeup, až teď.A zrovna u těch novinek se nedá říct, že by tu věc už "nepotřebovali", nebo že by se neprodávala...

      Vymazat
    4. Nemluvím konkrétně o Rimmelu, říkám obecně... I věc, která je novinka, se nemusí dobře prodávat :-)

      Vymazat
    5. Myslím, že u toho make-upu by nebyl takový problém se zeptat, jaký odstín používá, vždyť jde jen o jednu zprávu navíc a obě strany se ušetří zbytečných problémů.
      Nevím jak je to u jiných produktů, ale make-up asi není jediný. Jaký smysl bude mít pro tmavovlásku recenzovat šampon pro blondýny, pro slečnu se suchou pletí krém na mastnou pleť, pro metalistku zářivě růžový lak na nehty.. A přitom komunikace nezabere zas tolik času a peněz.
      Jinak se to samozřejmě netýká jen Rimmelu, jak tak blogy sleduju, no :) Jen si říkám, že když bych už někomu chtěla udělat radost / udělat si reklamu / whatever, tak ať to má trochu smysl :D

      Vymazat
    6. No já nevím, nejste trochu nefér? Má řasenku a bázi, taky by nemusela dostat vůbec nic. Upřímně řečeno těch pár vět, který o tom napíše.... Je to ažaž.

      Vymazat
    7. Nie som si istá, či to je až až... ak sa chce pripraviť kvalitná recenzia, zaberie to veľa času.. jedna líčiaca recenzia s fotografovaním aj 2 hodiny plus upravovanie fotografií min. pol hodina až nie viac. Napísanie recenzie do hodiny... Máme tu skoro 4 hodiny, takže si myslím, že je to niekedy až podcenené.. Nehovorím, že každému to tak trvá a chápem ako si to myslela.. Aj ja som si kedysi myslela, že bloggerky dostávajú výrobky len za pár pochvalných slov.. Nie je to pravda a je vidieť, kto si s tým dá prácu..:)

      Vymazat
  2. Ja mam take tent makeup a je skvely :) urco zkus jiny odstin, myslim si, ze by jsi mohla byt spokojena :) Bazi neznam, ale mozna ozkousim :)

    OdpovědětVymazat
  3. mmm tak to je teda šílený odstín :/ Také mi přišel tenhle balíček a make-up jsem dostala soft beige 200. Takže odstín ok, ale jelikož už ten make-up mám doma delší dobu ještě vě světlejším odstínu. Putoval ještě jako takový menší bonus kámošce k Vánocum :) Jinak ta báze je suprová! Nosím jí už třetí den a nemůžu si jí vynachválit a řasenku zatím otevírat nebudu :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ale co tak vidím, tak čtu jenom u tebe vždycky, že ti poslali jinačí odstín než máš :D No tak víš jak posílají ty odstíny kterých se nemůžou zbavit :D

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten make-up je skvělý, já mám ten nejsvětlejší odstín, ale to, co ti poslali je teda hrůza :/

    A.

    OdpovědětVymazat
  6. jo, mě také přišel odstín 300, který se úplně bojím použít...ale co tak vím, Petře Lovely Hair poslali také takhle tmavý, a ona je extrémní bledule, je vidět, že vůbec neznají blogerky, se kterými spolupracují...já nevím, když chci reklamu a ještě ke všemu pozitivní, nemůžou nám posílat nejtmavší odstíny, protože já ten make-up maximálně vyzkouším doma, ale třeba jak dlouho vydrží nezjistím, protože takhle tmavá prostě ven vyjít nemůžu...
    Nevím také moc co s tím dělat, zda jim alespoň napsat mail, že jestli bude spolupráce probíhat takhle i nadále, tak že už nemám zájem..ale nevím no, musím si to nechat projít hlavou. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jim právě tohle psala a čekám, jak se k tomu vyjádří. Když jim napíšeme všechny, třeba se něco změní :)

      Vymazat
  7. Efekt vypadá fakt skvěle, tak škoda tý barvy.. Mě ale Rimmel vůbec nesedí - po každém jejich make-upu se osypu..

    OdpovědětVymazat
  8. Ze tří věcí ti jedna nesedí a ty napíšeš o vyhovujících produktech jen pár řádků, kdežto nesedící make up nafotíš, rozepíšeš se o nevhodnosti barvy a ještě dáš odstavec ,,pod čáru" o tom, jestli nemáš ukončit spolupráci? Plus to ještě zmíníš v nadpisu článku :D Proč jsi nenafotila třeba i tu řasenku? Proboha tak ti make up nesedl, tak ho daruj, nebo vyhoď, a napiš o těch zbývajících věcech, který využiješ, v čem je problém? Tohle už podle mě hraničí s nevděkem. Darovanému koni na zuby nehleď.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné, taky nerozumím tomu, proč firmy, když si chtějí udělat reklamu, nepošlou to nejlepší. No jo, jednička se v drogerii prodá, trojka by tam ležela.. ;) Jinak ten primer jsem taky měla a moc jsem s ním nebyla spokojená, tak snad ti bude vyhovovat i nadále.

    OdpovědětVymazat
  10. No já nevím, asi bych byla ráda, že mi nabídli spolupráci a nějak se nerozčilovala nad barvou, produkt jsi zkusila a pokud ti vyhovuje můžeš si lepší odstín přeci zakoupit. Pokud ti spolupráce nevyhovuje tak ji přeci můžeš zrušit.. :-)
    FairyChain

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!