čtvrtek 20. března 2014

Stálice v mé kosmetické taštičce

Určitě jsou věci, které jste si oblíbily, nebo si je kupujete pravidelně. Už jen proto, že jsem beauty bloggerka, jsem si kdysi řekla, že si nebudu nikdy kupovat znovu to samé, ale budu zkoušet pořád nové a nové věci. Ovšem (nebo spíš díky bohu) jsem normální člověk, co když si něco moc oblíbí, tak si to prostě koupí znovu. Sice vím, že další recenzi (ani když je to po 3 letech) psát nebudu, ale to mi vůbec nevadí.
Jsou tedy věci, které jsem si koupila dvakrát, a teď je třeba nepoužívám, ale jsou i další věci, které si kupuju znovu a znovu, už třeba několik let. 
Tady je tedy soupis mých nejoblíbenějších věcích, které jsem si koupila aspoň dvakrát za sebou (pochop - jeden kus mi došel, musím hned běžet pro druhý).
(P.S. Jak vidíte, příspěvek je celkem dlouhý. Melancholicky jsem si totiž zavzpomínala kdy a proč jsem si vůbec tyhle věci pořídila; a u některých věcí není odkaz na recenzi a foto - to znamená že jsem o těch výrobcích psala v nějakém souvislém článku, ale samotnou recenzi jsem nedělala).

Essence - Eyebrow stylish set: První balení jsem si koupila (tipuju) v roce 2007, kdy jsem byla v druháku na střední na stáži v Německu a poprvé tam viděla značku Essence. Ta mě zaujala na první pohled, protože byla taková holčičí a levná. Vzala jsem si tenkrát právě tenhle set na obočí, protože jsem ani pořádně nevěděla co to je, a protože jsem nechápala, jak se obočí maluje stínem :D No, ale brzy jsem to pochopila a tužka na obočí letěla do koše. Každé balení mi vydrží tak rok/dva. Většinou, když už mám tmavou barvu skoro na dně, odložím balení do jednoho ze svých dalších bydlišť a kupuju balení nové. Dobře se mi s tmavým stínem pracuje (přece jenom, mám obočí černé, a většina tužek na oči jsou tmavě hnědé, a to pak bylo dost poznat, že mám obočí "dodělané"). A pro začátečníky jsou dobré i šablony na obočí, které jsou součástí balení.

V roce 2012 vyšel úplně první BB krém na českém trhu (opravte mě, pokud se mýlím). Byl to právě Garnier. Ten krém byl úplně na nic, vůbec nekryl, a na mou smíšenou pleť se totálně nehodil. Po nějaké době však přišli (velice chytře) s verzí pro smíšenou až mastnou pleť. Pamatuju si, že jsem ho nemohla nikde v Česku sehnat, tak jsem si ho kupovala ve Vídni. A byla jsem z něho totálně nadšená. Nebyl moc tmavý, a hlavně jsem po něm byla celkem dlouhou dobu matná. Používám ho hlavně v létě, nebo ještě na jaře, kdy začíná být teplo. Líbí se mi, že je lehký, ale moje pleť s ním vypadá hezky. V prvním balení už mám na dně, tak jsem si nedávno kupovala balení druhé.

Dermacol - Cover makeup: No, tohle je věc, která vám jen tak nedojde, ale musím to tady zmínit. Když jsem se náhodou jednou někde na netu dočetla, že i česká značka má hodně krycí makeup, musela jsem ho mít. V té době (2011), jsem se prostě snažila zakrýt co se dá. Přitom jsem neměla nijak děsnou pleť....no jdeme dál. Začala jsem chodit na obhlídky do drogérií, ale Cover nikde. Nakonec jsem ho našla v jedné maličké, zapadlé brněnské drogérce. Tak jsem ho brala. Za tu stovku, a ještě když to tak kryje. Pak jsem si ho doma poprvé dala na obličej. No a to bylo! Dala jsem si totiž takové množství, na jaké jsem u makeupu zvyklá. Ale tohle je dost hutná pasta, takže jsem vypadala, že mám na obličeji druhý obličej, a drhla jsem ho odličovákem tak půl hodiny :D Pak jsem se naučila, že ho stačí jen kapička, a hlavně pořádně rozetřít, a nejlépe jen na místa, která chci opravdu zakrýt a ne na celý obličej. No a chvíli po tom, co už jsem ho měla odzkoušený ho objevil i bloggerský svět, a najednou jsem ho objevovala i v normálních drogériích. A balení mám dvě, jeden tmavší (to byl ten první, teď bych s ním vypadala jak starý pomeranč), a jeden světlý. 

Po tom, co jsem upustila od velice krycích patláků na obličej, sem si řekla, že se budu malovat více přirozeně, takže i makeup by měl být nějaký lehčí. V té době jsem měla zrovna nějaký kupón se slevou, a tuším že mě to první balení vyšlo na 200 kč (normálně stojí kolem čtyř stovek), a ještě jsem k němu dostala balzám na rty ze stejné řady. Tenhle makeup je opravdu lehký, ikdyž i nějaké to krytí vám s klidem poskytne. A hlavně je na obličeji opravdu příjemný. Teď mám druhé balení, koupila jsem si stejný odstín jako kdysi, ale (nevím proč) teď je na mě nějak moc růžový. Ale když ho smíchám s kapkou "žlutějšího" kamaráda, je ideální. 

Catrice - Camouflage korektor: Další svatý grál blogerek. Catrice je sice pro někoho obtížná na sehnání, ale stojí to za to. Tento korektor je krycí skoro jako Dermacol Cover, takže super. A za cenu 80,- Kč? No nekup to. (Ps. Pořádnou recenzi teprve připravuji)

Pudr, který funguje, má ho každá druhá blogerka a je za přijatelnou cenu? Jo, tohle je on. Četla jsem na něj už tolik recenzí, že by mi na spočítání nestačili všechny moje prsty. Ale je opravdu fajn. Mám už několikráté balení a klidně si ho koupím znovu.

Rtěnky od Maybelline mám hodně ráda. Moje první byla třpytivá růžová Rosy Dream, kterou jsem milovala (a doma ji pořád mám). Pak mám odstín Hot Plum (vidíte na obrázku), dále Shocking Coral, a teď jsem si koupila Sultry Sand z jejich nové, nude kolekce. Tyhle rtěnky jsou celkem držáky (hlavně Plum a Coral, ty drží klidně celý den), barvy jsou super, pigmentace taky. No, co dodat.

Z této avonovské řady mám doma celkem 3 kusy, a určitě se moje sbírka ještě rozroste. Tyhle rtěnky jsou hrozně fajn, jsou skvěle pigmentované, a dostatečně mokré (pochop - hydratují). A výdrž je taky ucházející.

E.L.F. - Golden bronzer
Abych se vám přiznala, tohle na seznam ani moc nepatří. Mám totiž pořád své první balení (a to jsem kupovala v roce 2011). Používám ho snad každý den, a upřímně, ikdyž má v názvu bronzer, na bronz ho tedy vůbec nevyužívám. Je totiž dost třpytivý, takže mi výborně slouží jako rozjasňovač. Na to, že to byla věc za stovku, je boží, už jen proto, že ho mám třetím rokem, a pořád je v něm dost. Ale až mi jednou dojde, hned ho chci znovu (protože ho mám radši než klasicky rozjasňovač High Beam od Benefitu). 

Mám už druhé balení a koupím si i další protože jsem lepší řasenku asi nenašla. Sice má jednu chybu, a to fakt, že se občas rozmazává na horním víčku. Ale zjistila jsem, že to je tím, jak jsem levá, a že když kartáček uchopím jinak, nikde se nic nerozmaže. Moje řasy krásně prodlouží a natočí a já jsem spokojená.

Co vy a vaše oblíbené produkty/stálice?

4 komentáře:

  1. Největší stálice je u mě řasenka Glam eyes od Rimmelu. Už několik let nechci jinou. Jinak jsem teď spíš ve fázi, kdy se mi po dvacítce oproti pubertě změnily nároky pleti, změnila jsem styl líčení a tak si nové oblíbence hledám. Opakovaně už jsem si stihla koupit Kate rtěnky od Rimmelu (matte řada, protože matný efekt miluju), ne proto, že už bych je stihla spotřebovat, ale protože jsem se zamilovala do těch odstínů a celkově mi svými vlastnostmi vyhovují. Takže už bych je do oblíbených produktů asi mohla zahrnout. Opakovaně si určitě pořídím i korektor Skin match od Astoru, ačkoli aktuálně používám teprve první balení (konečně něco v drogerce, co je pro nás bledulky dostatečně světlé) a vyzkoušela jsem pudr Smooth skin od NYC (taky po vydatné internetové masáži, kdy ho bloggerky opěvovaly, přiznám se, že Stay matte jsem si všimla taky, ale se svou suchou pletí matovat fakt nepotřebuju) a na pudry jsem docela nenáročná, takže asi ok, svůj účel to plní, prostě to pudruje (nikdy jsem, pokud nebyl vyložený oranžový průser odstín, mezi pudry neviděla moc rozdíl). Tak pokud blogosvětem neprosviští nějaký další zaručený zázrak, který ve mně bude vyvolávat pocit, že konečně pochopím, proč bych měla pudry výrazněji řešit (což se nejspíš nestane, protože pudr se používá proto, aby drželo to, co je po ním, logicky a mně na suché pleti drží všechno), tak si další balení Smooth skin taky nejspíš koupím. Trochu podobný případ jsou laky od Miss sporty, ke kterým se stále vracím, ne proto, že by byly až tak strašně super, ale proto, že mi to prostě stačí, do laků na nehty zásadně neinvestuju, protože mám velmi křehké nehty a nic mi na nich stejně nedrží.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek :-), mám podobné oblíbené produkty.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  3. To BBčko od Garnieru je jednoznačne skvelé!

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám ten makeup :) i korektor k němu, v Rossmannu byla buď stálá cena anebo akce a vyšel na 199kč, peklicko, nj Rossmann:) ale už jsem ho neviděla dlouho, jakoby ho nahradil CC krém?

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!