neděle 21. září 2014

For Life & Madaga

Nedávno jsem měla možnost vyzkoušet nějaké produkty pro mě neznámé značky For Life & Madaga. Tato značka, k mému potěšení česká (a je vyráběna v Brně) má v nabídce opravdu mnoho. Od šampónů, krému na tělo, ruce, obličej, séra a to vše pro všechny druhy pleti a ještě je postavená na francouzských základech. No, tak co bych to neotestovala, žejo.

Značka existuje od roku 1994 a specializuje se hlavně na kosmetiku určenou pro kosmetické salóny. A tam by mělo být něco kvalitního, co myslíte?

Nebudu vás zatěžovat historií ani popisem co přesně najdete v jejich nabídce, přejdu rovnou k věci.

K testování jsem obdržela dva produkty a pár vzorečků. Upřímně, mě produkty na první pohled celkem zklamaly, protože nejsou úplně podle mého gusta a sama bych si tam vybrala asi jiné produkty. Ale po chvíli testování jsem (možná) pozměnila svůj názor.
Obsahuje zlatavý mikroprášek, takže se lehce třpytí a rozjasňuje. To je přesně to, co nevyhledávám. Mám smíšenou pleť a někdy se mi dost mastí T-zóna a nechci vypadat jako diskokoule. No, ale jedeme dále. Je lehoučký, a jelikož je to tónovák, logicky nekryje. Co je ale velké plus je fakt, že s pletí splyne a přizpůsobí se barvou. Má nějakou Biological funkci, která má respektovat biologické procesy kůže a napomáhá ji udržet ve zdravém stavu. A neucpává póry. Jako je fajn na takové ty dny, kdy se jdete třeba projít a nechcete na sebe dávat makeup. Zvláštně voní, nedokážu to bohužel více popsat. Pleť je s ním tedy zářivá a sjednocená, a pokud máte smíšenou pleť jako já, je nutné pudrovat. A na pleti vydrží, ale neočekávejte celodenní výdrž. A s čím mám ještě problém je to, že kolem nosu se mi slívá. Ale to se mi teď děje ve všemi makeupy a bb krémy. Takže to asi nebude chyba konkrétního produktu. Není tedy špatný, ale za ty peníze bych investovala do něčeho, co by mi sedlo více. Doporučila bych ho spíše sušší a dobře vypadající pleti, která potřebuje pouze lehce sjednotit a projasnit. Já s ním budu kamarádit spíše v mrazech, kdy mi aspoň pomůže proti vysušování, nebo si ho přimíchám do svého obvyklého makeupu.
Klasicky před a po.

Bariérový krém Colour - 50 ml za 636,- Kč
Tento krém je určen na citlivou a poškozenou kůži a je s obsahem minerálních barevných pigmentů, které sjednocují barevný tón pleti. Údajně je to jediný výrobek svého druhu v Evropě založený na novém emulzním systému s prokázanou účinností na funkční poruchy kůže. A to zní dobře, že?

Jelikož si o tomhle krému můžete najít dost informací v odkazu, napíšu vám jen to nejpodstatnější. "Krém vytváří "náhradní bariérový systém" schopný porušené bariérové funkce po nezbytnou dobu nahrazovat a vytvořit podmínky pro navození regeneračních procesů v povrchové epidermis, vedoucích k obnově porušené bariérové funkce." Upřímně, moc se v tom nevyznám a nevím co to znamená, ale asi to poškozené kůži dost pomáhá.

Použití je taky rozsáhlé - můžete ho používat jak na obličej, tak kdekoliv jinde na těle (nejlépe tam, kde nemáte oblečení (třeba dekolt, ruce) - tím, že je krém zabarvený by se vám mohlo oblečení ušpinit). Já zkoušena právě obličej a ještě ruce, které mám suché a škaredé (jako stařena). Dle návodu se má 2 - 3x denně vetřít s lehkou masáží. A odstraňuje se pouze vlažnou vodou, nemělo by se používat mýdlo (protože to samo o sobě vysušuje).

Obličej trochu sjednotí a hydratuje. Akorát zkoušela jsem ho i pod makeup a to nebylo to pravé. Většinou je pro mě lepší, dát si ho po odlíčení a před spaním smýt pouze vodou. Je pravda, že opravdu na pleti "něco dělá", moje pupínky zmizely a pleť je na pohled celkově hezčí a zdravější.

Je už to trošku dražší věc, ale funguje. Myslím, že když bude zima a kůže bude klasicky suchá a rozpraskaná, tak bude mým velkým pomocníkem.


Děkuji PR Life For & Madaga za poskytnutí produktů k recenzi.

5 komentářů:

  1. O téhle značce jsem ještě nic neslyšela, ale těší mě, že je to značka česká - takže se určitě kouknu co všechno nabízí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle kosmetiku používá moje kosmetička a ja sama mam od ní několik krémů na obličej ... barieový krém jsem měla radší ten bezbarvý ( přišlo mi, že víc funguje) a jinak od téhle značky můžu doporučit gel na problematickou pleť a tonikum s třezalkou a minerály z Mrtvého moře. Také výborně odličují mléka. Celkově je to velmi dobrá kosmetika, která pleť nedráždí a je k ní jemná. Což ke potřeba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Túto značku vobec nepoznám. Ale krabičky a celkový dizajn prodktov sa mi moc páči a to je teda tiež doležité!:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  4. Witaj! Świetny blog, obserwuję ! Pozdrowienia z Polski :)
    Zapraszam do mnie jak masz wolny czas :
    http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :) taky jsem měla možnost zkusit pár produktů od této značky a zatím jsem moc spokojená, navíc si o nějaké z nich, můžete u mě na blogu zasoutěžit :)

    http://mujsvetkosmetiky.blogspot.cz/2014/10/giveaway-s-ceskou-kosmetikou-for-life.html

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!