sobota 20. prosince 2014

Dvanáctihodinovka s Boujois

Ahoj všem! Nejprve se chci omluvit, že se na blogu opět delší dobu nic nedělo. No jo, škola, vánoce = spousta stresu a opravdu jsem neměla mozek připravený na psaní recenzí. Ale teď už mám, takže se těšte. Mám toho dost, tak uvidím, co všechno do konce roku stihnu zrecenzovat :)

Nedávno jsem obdržela k testování několik rtěnek a konturek na rty od Boujois. Moc mě to potěšilo, rtěnky mám totiž ráda a ráda si zvětším svoji mini sbírku. Rtěnky jsou z nové řady Rouge Edition 12 hodin. (o konturovacích tužkách na rty někdy příště, nemám je nafocené a nevím odstíny, takže recenze bude někdy v budoucnu)
Barvy jsou naprosto nádherné! Však se podívejte sami. Konzistence je zvláštní. Je to dost podobné jejich Velvet tekuté rtěnce. Rtěnky jsou úžasně pigmentované a mají matný finiš. Což samozřejmě znamená vysoušení rtů. To mi trochu vadí. Rtěnka sice vydrží opravdu klidně i těch 12 hodin, protože se do rtů trochu vpije.  Ale pokud si pod rtěnku nedáte pořádný balzám, není na rtech moc příjemná. Suší, ale barva vám zůstane, dokud se nebudete dost snažit se ji zbavit.
Nevím, kolik přesně má tahle edice odstínů, celkem špatně se to googluje. Ale tak pokud chcete, tak hledejte :)
Cena rtěnky je kolem 300 Kč, taková Bourjois klasika. A seženete je třeba v Douglasu.


Jak vidíte, odstíny jsou úplně matné a neuvěřitelně pigmentované.
 
Doufám, že se nepletu, ale na první fotce je odstín 31, na druhé 32, a poslední je 33. Nejvíce se mi líbí růžová 32. Odstín je na mě trošku studenější, ale je prostě nádherný. Nejméně ze všech se mi líbí odstín 33, která je trochu oranžovo-cihlový. A 32 se ideálně hodí na den, je to dost přirozená barva.

Červený odstín číslo 35. Je to dost "vyřvaná" červená, a opravdu mě dost zaujala. Určitě si ji "obleču" třeba na večer, klidně na štědrovečerní večeři, nebo na nějakou párty. Na den je to podle mě dost velká šílenost, která přitáhne spoustu pohledů nechápavých lidí. Ale pokud si troufáte....

Číslo 30 v akci. Na první fotce je s leskem, jinak bez. Odstín se mi dost líbí, je výrazný, ale pořád přirozený.

Děkuji PR Bourjois za poskytnutí produktů k recenzi.

7 komentářů:

  1. Hm, neverim, ze ruz vydrzi 12 hodin. Mozno by bolo zaujimave prilozit fotky tesne po naruzovani a po hodine, dvoch, atd. myslim ze po takych troch hodinach by na fotkach nebolo vidit nic.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne odstiny, ani bych nevedela ktery si vybrat!:) Ale odstin cislo 30 vypada moc pekne:)

    OdpovědětVymazat
  3. No musim uznat, ze vsechny odstiny vypadaji bozsky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerajú super, musím si ich pozieť v obchode a uvidím, možno si nejakú zadovážim :) Škoda len, že vysušujú.
    theVanda’sDiary

    OdpovědětVymazat
  5. I like this blog. Thank you for sharing this information.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!