středa 31. prosince 2014

Šťastný nový rok 2015!!!

V tomto roce jsem blog tak nějak flákala. Napsala jsem "jen" 81 příspěvků, což je oproti minulým rokům málo. Ale příští rok se budu více snažit! Aspoň to je moje blogerské předsevzetí. 
Rok 2014 byl v celku úspěšný. Co se blogu týče. Natočila jsem dokonce i pár videí (které jsem plánovala dělat už od roku 2012 :D), navázala jsem spoustu spoluprací se zajímavými značkami, otestovala jsem hordy produktů, a začala konečně fotit lepší fotky na mou zrcadlovku.

To by bylo pro dnešek vše, s přítelem dneska hostujeme silvestrovskou oslavu, takže je čas se jít chystat (a poprvé vyzkoušet moji Urban Decay paletku Naked 1, kterou jsem dostala od přítele). Takže se mějte krásně, užijte si poslední den v roce a řádně (ale s mírou) ho oslavte!
Krasný rok 2015!!!

4 komentáře:

  1. Taky si uzij Silvestr a at mas krasny novy rok :))

    OdpovědětVymazat
  2. Stastny novy rok.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá fotka :) Tobě taky přeju jen to nejlepší :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. I like this blog. Thank you for sharing this information.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!