úterý 6. ledna 2015

NEJoblíbenější kosmetika roku 2014 (část 1. - dekorativka)

V loňském roce jsem si oblíbila několik produktů, které vám chci dneska ukázat. Dneska je to o dekorativní kosmetice, příště to bude o ostatních oblíbencích z kosmetiky.
INGLOT – stíny, stín na obočí – vlastním dva stíny (31 a 327) a stín na obočí 562. Se všemi jsem nadmíru spokojená, stíny vydrží na oku celý den, klidně i bez báze. Jsou skvěle pigmentované, a stojí za to.

BOURJOIS – 1 seconde mascara – na řasách není cítit, krásně prodlouží a zahustí řasy
BOURJOIS – tvářenky – Mám odstín Frosted Rose a Healthy mix a jsem s nimi nadmíru spokojená. Jiné tvářenku už skoro nepoužívám. Oba odstíny vypadají přirozeně a dodají tváři zdravý nádech
ASTOR – Lip butter – Mám už celkem tři odstíny a upřímně vím, že si koupím další. Nejvíc používaný byl růžový odstín Burnt Rose, který jsem jsem "dodělala". Dále mám světle-studenou-lila barvu, a nakonec ještě nově temnou fialovou (která zatím není nafocená, ale bude na ni brzy recenze). Balzám hydratuje, vydrží na rtech a vypadá moc hezky. Osobně by mi nevadilo mít úplně všechny odstíny, určitě bych je využila. Jo a je to stálice v mé "to go" kosmetické taštičce.

NYX – Jumbo tužka Milk – Tužka je skvělý základ pod stíny (stíny jsou s ním více "vidět" a také déle vydrží). Pro mě je to nejlepší báze pod stíny loňského roku!
L´ORÉAL – Nude Magique eau de teint makeup – Tenhle tekutý makeup je novinkou roku 2014. A mám velkým oblíbencem, zvlášť v létě. Je velmi lehký, na tváři udělá sametový/pudrový finiš a hlavně jsem se po něm neleskla.
MAX FACTOR -  Weightless Fondation – že je tenhle makeup mým velkým oblíbencem mi došlo teprve nedávno. Mám doma druhé balení a v drogérce jsem ho opět vzala do ruky a řekla si, že si ho pořídím. Pak mi hrklo v hlavě „Cože? Jako že bych koupila už třetí balení stejného makeupu? To jsem ještě nikdy neudělala“. No a pak mi taky došlo, že bych si klidně koupila třetí i čtvrté balení. Protože tomuhle makeupu nemám vůbec co vytknout. Vyhovuje mi v létě i v zimě, barevně mi taky sedí, jeho finiš a krytí je přesně takové, jaké chci. Takže jsem vlastně zjistila, že ten „svůj nej“ makeup jsem už dávno našla. 
MAYBELLINE – Vivids rtěnky – Fialová Hot Plum a oranžová Shocking coral jsou mé nejoblíbenější rtěnky. Opravdu je miluju a miluju! Zaprvé ta výdrž! Klidně dají celý den, a vypadají skvěle. O barvách ani nemluvě. Je to moje must-have. Všeobecně rtěnky od Maybelline mám hodně ráda, takový růžový odstín Rosy Dream 109 sem mnou obešel všechny diskotéky, v době od mých 17 do 20 :D

RIMMEL – Stay Matte primer – Tuhle bázi používám zvlášť v létě, kdy potřebuju pleť zmatnit a trochu vyhladit. Skvěle funguje s tekutým makeupem od L´oréalu. 
BENEFIT – Porefessional primer – Používám ho sporadicky, spíše na nějakou "větší akci", kdy chci mít hezky vyhlazený obličej jako modelka z časopisu :) Je fajn, ale nefunguje s každým makeupem, takže na to pozor.

5 komentářů:

  1. Astor maslicka miluji.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten makeup mám taky už 3.balení ale nikde jsem ho už neviděla právě :/ kdes ho tedy koupila, prosím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měli ho v Brně v Rossmanu, ve výprodeji, ale jen tmavé odstíny, tak jsem ho nebrala :-( Teď ho hledám v Ostravě, a doufám, že někde bude

      Vymazat
  3. Ty Astor Lip Butters vypadají vážně super, hlavně ten Burnt Rose je nádherná barva :)
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  4. S bází jsem taky velmi spokojená, za ty peníze, asi nejlepší, co se dá v drogerce najít ;)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!