pátek 15. května 2015

Saloos zelený zázrak?

Saloos nedávno uvedl novinku ve svém sortimentu. Jedná se o Zelený jíl. No a nejdřív vám samozřejmě řeknu, co to vlastně je a k čemu. (Všechny informace jsem si našla na netu, protoře jsem vlastně ani já sama nevěděla co to vlastně je, jen jsem věděla, že jíl obsahuje většina mých oblíbených pleťových masek).

Takže je to jemně mletá hornina, která se získává z velké hloubky, takže není nijak znečištěna škodlivými látkami. Je zdrojem vápníku, hořčíku, křemíku, draslíku, sodíku, železa, titanu, manganu a tak dále. No a nejúžasnější na ní je asi to, že umí absorbovat z pokožky toxické látky, taky nečistoty na maz, umí vyživovat, zpevňovat, vyhlazovat... (nebudu vám to tady dále vypisovat, prostě to má být úplně MEGA ÚŽA VĚC. A taky je jílů více druhů, třeba červený, bílý či žlutý, ale zelený je údajně nejkvalitnější.


Je možné z něj udělat pleťové a tělové masky, zábaly, koupele nebo ho taky můžete jíst (respektive pít). Tělo umí detoxikovat a jelikož ho neumí naše tělo strávit, tak se pak hezky vyloučí. Na čistění trávicího traktu to bude asi fajn (já na takovéhle věci moc nejsem, takže to zkoušet nebudu, ale četla už jsem dost o tom, jak je to fajn, takhle se pročistit). 

Já ho používám jako PLEŤOVOU MASKU. Ta se dělá v podstatě jednoduše. Do misky si zředíte 1:1 jíl a vodu, a něčím dřevěným či plastovým pořádně rozmícháte (pozor! nesmíte míchat ničím kovovým. Jíl nesmí přijít do styku s kovem  (nějak se mi nedařilo dohledat proč, neví to někdo?). Celou tu patlaninu necháte trochu "ustát" až z něj bude taková pasta.A pak vesele patláte na obličej, a necháte působit cca 20 minut. Jíl na vás jakoby "uschne" a začne se drolit. Pak jednoduše smyjete teplou vodou. Mě maska z jílu nijak netáhla, naopak to bylo příjemné, jen to musíme smýt hned jak to na vás uschne, pak už to jde trochu hůř. 

Když jsem si masku míchala poprvé, do jílu s vodou jsem přimíchala i pár kapek arganového oleje. No, kapek bylo asi 6, takže celkem dost, proto jsem z toho měla takovou olejovou patlaninu, nakonec jsem musela přidat více jílu, aby to šlo vůbec nabrat a na obličej jsem si to z misky v podstatě "vylila" (chápete to všichni?). Ale dopadlo to dobře.
Po smytí masky je pleť opravdu krásná a čistá. Po černých tečkách nebyli ani stopy. Možná tam fakt nějaký ten zázračný účinek bude. Jo a doporučuju vám se po masce namazat třeba nějaký olejem, opravdu je to hodně příjemné a pleť (snad) budete mít krásnou a úplně miminkovskou.

Určitě někdy zkusím i ten zábal apod. ale teď mi vyhovuje jako maska, pokud budu doma, tak aspoň jednou týdně si ji musím udělat.

Nakonec něco pro zasmání :)

10 komentářů:

  1. Díky za tip :) Já jsem o zeleném jílu slyšela právě s tím pitím, ale takhle na masku a zábaly to vypadá super

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám masku z růžového jílu pod oči.. :-) A je skvělá :-) A tohle vypadá taky dobře, tak díky za tip :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/gelove-linky-od-astoru.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle novinku musím mít. Já na tady ty přírodní věci hodně věřím, takže se už nemůžu dočkat jak mi sedne :) Moc díky za tip :)

    Zaměřeno na: ASTOR + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá docela dobře :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  5. Nevyjde líp si koupit zelený jíl,která muzes uzivat i vnitrne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě ně, neb já ho vnitřně užívat nebudu :) I když nevím, zda má jíl, který se dá užívat vnitřně jiné složení - tento je 100% zelený jíl.

      Vymazat
  6. Tak to je paráda, musím se na to podívat, díky moc za super tip.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ja kupujem bentonitovy il od Soaphorie,za velmi priaznivu cenu:)
    novy blog :) Cosmetics addiction

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!