středa 10. června 2015

Pastelky od Yvese

Po vzoru mnoha dalších značek, i Yves Rocher přišel nedávno na trh se svými pastelkami na rty. Já mám zkušenosti jen s těmi od Astoru (a ty upřímně miluju a mám několik kousků). Obaly jsou klasicky plastové a vysouvací (vypadají opravdu jako velké pastelky), a každý má barvu odstínu skrývajícího se uvnitř. 

Já jsem upřímně ani nevěděla, že se bude něco takového u YR prodávat, tak jsem jednou naběhla do prodejny (ehm šla jsem akorát pro šampón na vlasy) a (kromě jiného) jsem tam našla právě pastelky na rty. Ihned mi padlo oko na ten nejvýraznější odstín, který je k dostání. Odstínu je celkem 6 a najdete v něm spíše nude odstíny, pak jednu červenou a malinovou barvičku. Oficiální cena je 191,- Kč (ale opět je seženete i levněji). 

Odstín Rose Sorbet je krásná malinová a zářivá barva. Vydrží na rtech opravdu dlouho a má krytí už při jednom přetáhnutí rtů. Líbí se mi zvlášť teď na léto, k nude líčení, třeba k vodě nebo i do práce. (Co na ni říkáte? Je boží, že?)

Odstín Parfait Rose Clair je jemná, meruňkovo růžová barva, která není moc vidět, je dost nude. Ideální zase k výraznějšímu líčení, nebo místo balzámu na rty. Já jsem si tohohle odstínu nejdříve vůbec nevšimla, ale moje maminka si ho pořídila a nějak se mi zalíbil. Připadá mi, že na rtech nevydrží nějak dlouho, možná tak hodinu a pak se setře. V podstatě jsem si na tento problém už zvykla, mám podobnou zkušenost i u rtěnek a balzámků od Astor. Jde o to, že čím méně je odstín pigmentovaný, tím méně vydrží. Podobné je to i s očními stíny (chápete doufám, jek to myslím). 

Balzámky (nebo-li oficiálně hydratační rtěnka v tužce) jsou fajnové, ale zase to není nic extra, z čeho bych si sedla na zadek. Máte už je odzkoušené? 

6 komentářů:

  1. Rose sorbet má nádhernou barvičku a dosti se mi zalíbil :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Pastelky mě zaujaly a navíc se do YR chystám, protože mi přišly slevové kuponky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné barvičky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-zluta.html

    OdpovědětVymazat
  4. Obě se mi moc líbí, pro mě by byla asi nositelnější ta druhá na běžný den :)

    MONČA / soutěžíme ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se moc líbí ta druhá.. mám ráda nude odstíny a na léto, když se neustále něco pije, mi přijdou fajn... :))) Hezké :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  6. Pastelky na rty mám hrozně ráda, hlavně teď na léto, tak na ně budu muset mrknout, protože ty od Yves Rocher ještě neznám :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!