pondělí 13. července 2015

Zapomenutý Rimmelí pudro-makeup

 Sama nevím, proč jsem o tomhle Rimmelím produktu ještě nepsala, i když už ho mám dost dlouho a hlavně ho používám skoro každý den, protože o s sebou tahám v kabelce :)) Jedná se o pudrový makeup, který teda zásadně používám "jen" jako pudr. Jeho balení je celkem veliké, takže v kosmetické taštičce mi zabere dost místa, ale i tak ho s sebou nosím opravdu pořád. A když budete číst dál, třeba se dozvíte proč tomu tak je :)

Mám ho v nejsvětlejším odstínu (jak jinak) a jeho barva mi vyhovuje. Je to sice makeup, ale jak jsem psala, používám ho hlavně jako pudr. Pokud ho chcete použít jako makeup, stačí ho nanést (nejlépe vlhkou) houbičkou, je pak docela dost krycí a nevypadá zas tak špatně. Akorát moje pleť ho nějak nechce přijmout. Měla jsem už kdysi dávno nějaký pudrový makeup, a taky jsem ho nakonec používala jen jako pudr. Ať jsem si pod něj dala jakýkoliv krém či podklad, hrozně jsem se po půl hodině leskla a vypadalo to opravdu špatně. Teď mám sušší pleť, a ačkoliv se má pleť po něm neleskne, tak mi naopak zvýrazní suchá místa. Prostě jako makeup za mě ani náhodou. 

Tady to není vidět, ale balení má veliké zrcátko a pod ním je ještě houbička na nanášení pudru. Houbičku já moc nepoužívám, v kabelce si nosím i kabuki štětec od E.L.F., se kterým pudr nanáším. Ale v případě, že potřebuju nějaké místo na obličeji "doladit", tak použiju houbičku. S ní totiž pudr více kryje. 

P.S. Myslím že Astor má podobný produkt, dokonce i ve stejném balení (jen to Astoří je modré). Máte zkušenost s ním? 
P.S.2. Foto na obličeji ani na ruce dnes nebude. Je to prostě pudr a je světlý :) 

4 komentáře:

  1. Taky jsem se párkrát na něj dívala, ale asi bych ho také používala jen jako pudr :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Plánuji si ho koupit, až dodělám nějaké co doma už mám :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-mint.html#more

    OdpovědětVymazat
  3. Pořád nad ním uvažuju jestli koupit nebo ne... Jako makeup bych ho ani nepoužívala, když mají z té řady samotný produkt makeup :D Třeba mě nějaká sleva naláká...

    OdpovědětVymazat
  4. Koukala jsem na něj, ale zatím jsem se neodvážila si ho koupit :)

    Gold Tattoos

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!