středa 26. srpna 2015

TOP 3 (NYX, EOS, Balea)

NYX Dewy finish setting sprej (El-nino - ZDE, cca 250,- Kč - momentálně ho nemají)

Ve velkých vedrech, a v dobách, kdy chci aby mi makeup vydržel na obličeji skoro celý den, se mi hodí sprej. Tedy fixační sprej. Tento je od značky NYX a má tzv. dewy finish (taková ta zdravě lesklá tvář). Přes léto mě nějak nebaví mít totálně matný obličej, jsem spíš na lesk, rozjasňování a tak. Proto mi dokonale vyhovuje. Makeup mi s ním vydrží opravdu od 6 do 18 hod úplně s klidem. No a pro ty, kteří jsou právě na ten matný finiš, tak je i matující verze spreje :)

EOS Balzám na rty (El-nino - ZDE, 151,- Kč)

Balzámy na rty přímo zbožňuju a ráda zkouším nové. EOS je taková dost profláklá věc, v prapodivném (ale dost vtipném) obalu. Nenápadně ho proflákla i Miley Cyrus (mazala si s ním pusu v nějakém klipu). No, když odečtu všechen ten marketing okolo, zas TAK MOC SUPER to není. Jo, na puse vydrží, dávám si ho vždycky ráno pod rtěnku a nějak má ta rtěnka i delší výdrž a rty mi "neseschnou" tak brzo jak je obvyklé. Nevím jak to popsat, ale mám raději trochu mazlavější konzistenci balzámu. Tenhle je dobrý tak do kabelky, na takové to mazání co půl hodiny, ale na extra suché a popraskané rty to nebude. Takže na léto ano, v zimě zase příjde na řadu můj top léčitel od Bi Mat Cay. No a abych se přiznala, klidně si koupím i další balení (zvlášť, když už je dostupné i v DMku). Ale zase tak na léto. 

Balea gel po holení (cca 60,- Kč, DM drogérie)

No, asi to máte stejně jako já. V létě se holím každý den, dá se říct že všude a snažím se být důkladná. A tím samozřejmě pokožka trpí jako blázen (zvlášť, když ji máte suchou jako já). Většina mých tělových másel a krémů je sice super, ale ne hned po holení, protože mám pocit, že mi to vyštípe celou nohu (třeba).  No a k jádru pudla. Tenhle krém je přímo určen na pokožku hned po holení, má trochu chladivý účinek (nebo si to možná jen představuju že má, každopádně je příjemný), hlavně neštípe a je opravdu jemňoučký a uklidní podrážděnou pokožku. Ale není to žádný extra hydratační přípravek, mě se nejvíc osvědčilo, se po sprše a holení namazat tímto, nechat tak 5 minut vstřebat a pak se namazat nějakým tělovým krémem/olejem. Značka ideál.

Tak to by pro dnešek bylo vše, chtěla jsem vám aspoň zrecenzovat pár mých momentálních oblíbenců a připomenout vám, že stále žiju. Mimochodem můj blog měl páté narozeniny. Takže někdy v září čekejte (konečně) giveaway. Já si mezitím stihnu připravit spoustu recenzí a tipů a taky stihnu odcestovat do Londýna a (snad) se i vrátit. Takže se mějte, a v září se sem vraťte :)

7 komentářů:

  1. Ten matující sprej mám, ale leskne se to stejně :) ono asi sprejem nikdy nedosáhneš perfektně matného efektu... :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Teď jsem eos kupovala ve Vídni, protože moje rty řvaly o pomoc a Carmexů mi čeká doma celý zástup, takže na co další. A ono fakt zafungovalo, navíc to má i hezké složení, takže za mě ano, ale do alpského mrazu a větru zůstávám věrná Carmexu.

    OdpovědětVymazat
  4. EOS taky používám pod rtěnku a přijde mi to jako nejlepší podklad :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to po holení jsem snad ještě neviděla, určitě to omrknu, děkuji za tip! Já používám na nohy po holení konopný olej od Saloos. Nohy jsou pak pěkně vyživené, nejsou podrážděné a ještě se pěkně lesknou :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  6. Jo byli casy kdy jsem eos fakt chtela, ale ted me prestal lakat. Jsou i lepsi balzamy.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. EOS chci vyzkoušet a zjistit, jestli to je opravdu takový zázrak :)
    Zvu tebe i tvé fanoušky ke mně na blog. Mimo jiné taky na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!