neděle 27. září 2015

Bambus od Gucciho

Přišel podzim a to znamená nové podzimní vůně. V tomhle období se těší mojí velké oblibě jak okřídlená teniska od Jeremyho Scotta (ZDE), tak i tento parfém od Gucci. Dostala jsem ho k testování od Fannu (testovala jsem pro ně více produktů, můžete mě najít v jejich podzimním magazínu a na jejich stránkách TADY). 
 

Tato vůně mě velice zaujala už na první přičichnutí. Věřte mi, že mě jen tak něco nezaujme, mám ráda vůně, které jsou svěží, ale po chvíli se změní na nějakou unikátní vůni, kterou jen tak někde neucítíte. A Bamboo je přesně taková. Nejprve se tváří svěže, ucítím pomeranč a bergamot. Pak se mění na sladkou lilii s vanilkou a ylang ylang. A co se stane pak? Pak se stává tou pravou dámou, tím, proč mi tahle vůně opravdu voní, a tím, proč je tak unikátní. Ona totiž ztěžkne do dřevitého konce. Cítím santalové dřevo a ambru.
Ještě dodávám, že ji na sobě cítím dlouho, i několik hodin. Takže výdrž je super :)


Design parfému je nádherný, co vám budu povídat. Však to vidíte na fotkách. Parfém vlastně doplňuje slavnou Bamboo kolekci (jsou v ní třeba kabelky, hodinky apod.). Motiv bambusu je patrný na víčku flakonu. Ten je jinak růžový, stejně jako tělové mléko a sprchový gel. Všechny "bambusové" produkty mám vystaveny na poličce a řeknu vám - opravdu moc pěkně se na ně dívá. 

Cena za 30 ml - 1 849,- Kč a je k dostání i ve verzi 50 a 75 ml, exkluzivně ve Fann parfumérii. 


Hlava - bergamot, květy pomerančovníku
Srdce - lilie Casablanca, ylang ylang, tahitská vanilka
Základ - santalové dřevo, ambra

Tak čus, bus, bambus!


2 komentáře:

Díky za komentář!