úterý 6. října 2015

Arganový olej a Mojito

O arganovém oleji jsem už jednou psala, byl od jiné značky a nějak si s mou pletí nerozuměl. Zato tenhle "arganáč" od Saloos naopak moje pleť (a nejen ta) přímo miluje. 
Nevím, nejspíš je zbytečné psát o tom, co má arganový olej umět (dá se to snadno dohledat, a on umí v podstatě všechno). 
Značka Saloos je sama o sobě moje srdcovka a všechny produkty co od nich mám si vždycky přímo užívám (dokonce se to rýmuje, haha). 
Bio Arganový olej používám už od jara, a nejvíc jsem ho používala v létě, a jsem si jistá, že i na podzim i na zimu tomu nebude jinak. Moje pleť se totiž za poslední rok změnila z mastné na celkem suchou (ale pupínky se mi tvoří i nadále, ale jen na určitých místech). 
Upřímně, díky tomu, že se mi pleť změnila jsem musela i vyměnit krémy a některé odličovače, které seděli na smíšenou pleť. Ale protože zase nejsem milionář, tak produkty, co mám doma prostě dopotřebuju, než si koupím nové. No a některé moji pleť celkem vysušují. 
A právě proto jsem za tento olej hodně ráda, používám ho obden a to po večerním odličení na vlhkou pleť. Stačí mi 2-3 kapky (podle toho jak moc se cítí můj obličej suchý). Tenhle rituál dělám cca 2 hodiny před spaním, a to se olej stihne krásně vstřebat (a pokud to nestihne trochu si obličej otřu kapesníčkem). 

Díky praktickému kapátku víte, kolik kapek si dáváte, a to je super. Nemůže se vám stát, že byste si na obličej "napiplali" půl lahvičky. A protože vám stačí opravdu jen ty 2-3 kapky, vydrží balení 30 ml asi věčnost (mě po půl roku mazání chybí v lahvičče asi 5 milimetrů. 
Pleť je po něm krásně regenerovaná, hydratovaná a rozjasněná. Prostě mi dělá dobře :)

Takže pokud vás trápí sušší obličej, rozhodně doporučuji! Stojí kolem 120,- Kč a vydrží opravdu dlouho. Dá se aplikovat i na konečky vlasů, které jsou pak hezky hebké a lesklé.

Další věc, kterou jsem tak nějak zapomněla zrecenzovat je sprchový olej Mojito. Už jsem měla levandulový, který byl fajn, ale tohle je ještě lepší. Tak svěží vůni jsem dlouho necítila. Představte si pravé svěží mojito, pláž, slunce, moře a přesně tyhle pocity budete mít při mytí tímhle olejem. Ještě chci upozornit, já ho nepoužívám ani tak na mytí těla (to si myju normálním sprcháčem), ale spíš jako péči - umyju se sprcháčem a pak si na sebe naplácám trochu oleje, a ten pak smyju. A už se pak nemusím mazat, protože pokožka je po něm krásně hebká a vláčná :) Olej stojí něco přes 100 ,- Kč. 

5 komentářů:

  1. Ja mam tenhle oblicejovy olej taky moc rada, akorat mam verzi Bio Argan Revital :) Ja mam dost suchou plet a pouzivam vetsinou 5 kapek 1 denne (vyjimecne dvakrat) a prijde mi, ze mizi celkem rychle, asi bych si ho mela vic setrit :D Ale zamilovala jsem si ho, urcite si pak poridim dalsi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam tenhle oblicejovy olej taky moc rada, akorat mam verzi Bio Argan Revital :) Ja mam dost suchou plet a pouzivam vetsinou 5 kapek 1 denne (vyjimecne dvakrat) a prijde mi, ze mizi celkem rychle, asi bych si ho mela vic setrit :D Ale zamilovala jsem si ho, urcite si pak poridim dalsi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nad argánovým olejom som už dlhšie rozmýšľala. Nejaká extra výživa by sa mojej pleti hodila :).

    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!