sobota 12. prosince 2015

Rimmelí zklamání .... ?

Před nějakým časem jsem od Rimmelu dostala na testování jejich dvě novinky - a to bázi pod makeup Fix&Protect a inovovaný makeup Match Perfection. Byla jsem tím velmi potěšena, tak jsem se rychle pustila do testování. Ale bohužel, nejsem nějak nadšená ani z jednoho produktu. Všeobecně mám trochu s makeupy od Rimmelu problém. Jejich minulý dlouhotrvající mi taky úplně nesedl. 

Začnu bází, protože o té se nechci nějak rozepisovat. Připadá mi, že nedělá vůbec nic. Mám od Rimmelu celkem tři báze, a tahle je ze všech nejhorší. Matující totiž opravdu zmatní, dlouhotrvající mi udrží jakýkoliv makeup na svém místě sakra dlouho a tato by měla být trochu hydratační a teda nic moc. Prostě žádný výsledek nevidím. Akorát se s ní dost mastím (což je divné, vzhledem k tomu, že mám teď pleť spíše sušší). 

Mám ale stejný problém u makeupu. Jsem s ním prostě mastná. A to s jakoukoliv bází či krémem pod ním. Z nosu mi "sleze" během hodiny, a celkově si s mou pletí nějak nesedí. Je na mě hezký tak hodinu, a pak je to prostě děs. Je to ale velká škoda, protože co se týče odstínu, je naprosto úžasný a opravdu mi sedl, jako žádný předtím (mám odstín 010 Light Porcelain). Taky mi dost zvýrazňuje póry, což mi dost vadí. Doporučila bych jo jedině velmi světlým majitelkách suché pleti, s tou by si mohl sednout. Jeho konzistence je celkem hutná, ale do pleti se vpracovává pěkně. Celkově se s ním ale necítím.

Nemám co dál dodat, za mě prostě ne, a je to velká škoda. Máte tenhle makeup nebo bázi? Jak vyhovuje vám? Já budu obě věci ještě dále zkoušet, ale moc nadějně to nevidím. 


5 komentářů:

  1. Zajimave no, ja ho naprosto miluji, muj velky oblibenec. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat
  2. Mě obecně nesedí žádné make upy od Rimmelu, nevím proč, snad proto, že mám velmi mastnou T zonu a na to to chce opravdu kvalitní makeup nebo vážně nevím, mě nesedl ani tenhle, ani ten červenej, jehož jméno si už nepamatuji.. :) Taky si přijdu "mastná", ještě víc, než normálně.. Jsem ráda že nejsem jediná, komu nesedl.. :D

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  3. Mam zkusenost jenom se starsi verzi tohohle makeupu a byla jsem s nim moc spokojena, ale tuto inovovanou jsem zatim nezkousela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to tak, jak píšeš, já mám pleť suchou a mně krásně splynou s pletí a udělají takový rozzářený vzhled, to se mi líbí. Přitom mi tvrděj, že rimmel je pro mladé, když posílají něco k testování, chtějí jen mladé. Mně je 44 a teprve poslední rok používám make-upy rimmel a konečně mi sedí. Mám tři různé a všechny mi vyhovují.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám ani jeden Rimmelí make-up a nejspíš ani mít nikdy nebudu - mám pocit, že barevně mi nesedí k pleti... ale ten pocit mám u většiny make-upů, takže jestli nebude chyba jen ve mně :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!