pondělí 21. prosince 2015

Tip na dárek - Vůně Mexx

Dnes bych vám chtěla představit novou vůni od Mexx - Life is now. Je to ideální společník do kabelky. Moje drahé vůně mám totiž ve větších flakónech a ani se mi je nechce s sebou každodenně nosit. Tahle toaletka mi opravdu voní, je lehká a patří do kategorie sladších vůni. Cena se pohybuje kolem 400,- Kč.  Co se týče výdrže, není to celodenní záležitost, ale nějakou tu hoďku vydrží. Myslím, že je to pěkný dárek pro sestru, tetu, přítele, kamaráda....pro kohokoliv. 

Hlava: pomeranč, guava, hruška
Srdce: kosatec, jasmín, lilie
Základ: pižmo, vanilka, cedrové dřevo

Tato vůně má i pánskou variantu, která mi taky dost voní (proto ji ode mě dostane přítel pod stromek, ale pšt!). Ale klidně bych se jí voněla i sama :D Asi to bude tou levandulí co obsahuje. 

Hlava: begamot, kardamon, jablko a ananas
Srdce: levandule, frézie, mořské tóny
Základ: pačuli, santalové dřevo


Tak co, už máte zabalené (a nakoupené) všechny dárky? Já už jsem s tím od začátku prosince zcela hotova, stačí už dát vše pod stromeček a radovat se z toho, jak moje dárky udělají rodině radost. Mimochodem tohle je velmi malá část všech dárku, letos jsem jak opravdový Ježíšek :D Všechno jsem ladila do červeno-bílé a zlaté barvy a mám radost z toho, jak to všechno krásně ladí. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář!