neděle 6. března 2016

Sephora Creamy Lip Stain No. 13


Ani já jsem neodolala celkem slavnému Lip stainu od Sephory. Vybrala jsem si odstín 13 Marvelous Mauve, který má asi půlka blogového světa, ale to mi nevadí, protože ze všech odstínů který měli, byl tenhle nejhezčí. Lip Stain stojí 290,- Kč, já na něj měla nějakou slevu, tak jsem ušetřila tak deset korun :D

Jeho barva je naprosto úžasná, mauve barvička - něco mezi hnědou a fialovou. Je celkem výrazná, a to mi právě vyhovuje. Je hodně pigmentovaná, stačí jen jednou přetřít a je to. Ovšem je s ní horší manipulace okolo kontur rtů, musíte se trochu snažit, aby barva nevypadala rozpitě. S výdrží je na tom úžasně, dá na mě klidně 4 hodiny, jediný problém je, že hrozně vysušuje. A taky se časem začne na rtech drolit, takže ho nemůžete znovu přetřít, protože to pak vypadá dost blbě. 
Upřímně, mám mnohem raději Velvet rtěnky od Bourjois, ty vydrží stejně dlouho a nevysušují mě tolik, co tahle Sephorácká. A cenově jsou na tom stejně. Takže tuto Sephoru nemůžu na 100% doporučit. Ovšem barva mě dostala (byla mi pochválena i maminkou a prodavačkami v Douglasu). 
Přeju vám pěkný zbytek víkendu, a ať vám rtěnka dlouho vydrží! :-)

4 komentáře:

  1. Odstin se mi hodne libi. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Odstin je krasny, skoda, ze vysusuje a droli se. Na tekute rtenky od Bourjois jsem se uz divala, asi nejake taky neodolam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odstin je krasny, skoda, ze vysusuje a droli se. Na tekute rtenky od Bourjois jsem se uz divala, asi nejake taky neodolam :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!