středa 28. září 2016

Lakování s Rimmelem

Dnes mám pro vás krátký příspěvek o třech lacích od Rimmelu. Lakovací posty mě upřímně moc nebaví, ale tak proč se zase nepodělit o mou zkušenost, že ano. :) Mějte krásný volný den!
První lak, který vám dnes ukážu je moje obrovská láska. Je to 010 Sparkle every day. Je z kolekce těch třpytkatých, jeho zvláštností je ale jeho "medium coverage". Nedá vám na nehet jen tři třpytky. Barva je úžasná. Najdete v něm fialové třpytky a zlatý shimmer, což je pro mě jako pro milovnici těchto barev naprostá láska. 

Kolekce Salon PRO Kate - 127 Gentle Kiss. Je to béžovo-tělová barva s teplým podtónem. Moc se mi líbí, na nehtech mi vydrží cca 5 dní, takže jsem naprosto spokojená. Zvlášť teď na podzim je to pro mě skvělá barva. Koupíte třeba TADY za 46,- Kč.

Poslední je krásná červené 315 Queen of tarts. Nevím, čím to je, ale některé tmavé laky od Rimmelu mi vydrží tak den. Naštěstí to není případ tohoto odstínu, který dá pěkně čtyři dny (což je u mě na červený lak úspěch). Najdete ho třeba ZDE za 58,- Kč.

2 komentáře:

  1. Co jsem vyzkoušela kdysi lak od Rimmel byl červený a ten byl fakt super! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ten první lak je bomba! :) Já Rimmel už vůbec nepoužívám, ale takhle ráda obdivuju u ostatních, jak vypadá na nehtech.. :) Ten nude lak taky vypadá moc pěkně :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!