středa 16. listopadu 2016

Acqua di Gioia

Momentálně je venku pořádně hnusně a já jsem tak přemýšlela, jaká vůně mi v těchto dnech vždycky zvedne náladu. Hned jsem si vzpomněla na tuhle vůni, kterou jsem si vybrala na testování v el-nino.cz. Trochu jsem na tu recenzi zapomněla, ale to nevadí. Vůni mám doma už skoro dva měsíce, takže o ní můžu psát opravdu objektivně.

Vůně se tedy jmenuje Aqua di Gioia a je z dílky Armaniho. Já mám tedy parfémovanou vodu. Tu jsem si vybrala záměrně, protože parfémovaná voda (jak je dobře známo) je silnější, než toaletka. A hlavně na podzim/zimu používám právě raději něco silnějšího.
Vůně si samozřejmě taky vybírám podle složení. Moje nejoblíbenější ingredience jsou pivoňka, malina, máta, jasmín apod. Mám ráda vůně, které jsou zároveň svěží, ale přecházejí do trošku těžší vůně, která je hřejivá a dlouho vydrží. Agua di Gioia je právě hřejivá, trošku sladká (ale ne moc), a ke konci je právě trošku těžší (začne vonět jako vůně pro muže). Neumím to moc vysvětlit :) Výdrž je pár hodin, já ji ze sebe cítím 2-3 hodiny.

Hlava: citron, máta
Srdce: jasmín, pivoňka, červený pepř
Základ: labdanun, cukr, virginský cedr

Každopádně známější je toaletní voda stejného názvu. Tam se ovšem liší dost ingrediencí, takže je jiná. Proto doporučuji předem očuchat. Moje mamka má právě toaletku a můj parfém vodí jinak. Toaletka je trochu více svěží a jemná. 

Na Elnino.cz ji seženete ZDE, za cenu 868,- Kč za 30 ml

Čím se teď voníte vy?
Eli


2 komentáře:

  1. V parfumerii jsem na ní narazila a musela si očuchat jak vlastně voní. Musím říct, že i když jsem na sladší vůně, tak voní krásně :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!