pátek 25. listopadu 2016

Revlon BB krém

Ahoj všichni! Dnes mám pro vás recenzi BB krému od Revlonu (jo, konečně to není o rtěnce...haha). Tento BB krém mám doma už od září, takže byl opět čas ho pořádně vyzkoušet. Přesný název je Revlon Photoready BB Cream, a já ho mám v nejsvětlejším odstínu 010 Light (Pale). Odstín je celkem fajn, snesla bych tedy i o něco světlejší, ale ten se už bohužel nedělá. Připadá mi, že někdy na pleti lehce oxiduje, ale záleží, jaký krém pod něj použiju. 

Co se týče krytí, to je spíše lehké. Spleť spíše sjednotí, ale co se týče nějakých nedokonalostí, ty už moc nezakryje. Jeho konzistence je krémová a velice příjemná. Na pleť se mi nejlépe nanáší prsty, stačí ho rozmazat stejně jako krém. 
projasňující finiš, takže pro milovníky matného obličeje to moc nebude. Dá se mnou klidně 8 hodin, ale to už pak musím lehce přepudrovat t-zónu, protože se začínám mastit. Pro sušší pleť bych ho doporučila, pro mastnější s nedokonalostmi ne.
Má SPF 30, takže je použitelný i v létě.
Vyhovuje mi i jeho balení, je to totiž plastová tubička, ve střídmé šedo-černé kombinaci. Hlavně se s ní dobře cestuje, protože je skvělé skladná. 

Pořídíte ho třeba na elnino, ZDE, kde stojí 201,- Kč.

6 komentářů:

  1. Škoda, že to moc není zrovna pro moji pleť :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze! Jak to tak čtu, tak pro mou pleť by to zrovna nebyl nejlepší pomocník. Nicméně od Revlonu mám oblíbený make-up Colorstay pro mastnou pleť :)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze! Jak to tak čtu, tak pro mou pleť by to zrovna nebyl nejlepší pomocník. Nicméně od Revlonu mám oblíbený make-up Colorstay pro mastnou pleť :)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  4. So značkou Revlon mám relatívne dobré skúsenosti, no tento BB krém by asi na moju extrémne svetlú pleť nebol práve najvhodnejšou voľbou.

    OdpovědětVymazat
  5. BB krém od Revlon používám hlavně přes léto, kdy mám mastnější pleť a vyhovuje mi :)
    INKA Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji si make-up od Revlonu / Colorstay. Tento BB cream mně moc nezaujal...

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!